راهنمای خرید استابلایزر

راهنمای-خرید-استابلایزر

با پیشرفت تکنولوژی بشر توانست به کمک فناوری برای محافظت از انواع دستگاه های برقی، تجهیزات مناسب طراحی کند. استابلایزر یکی از این تجهیزات است که با استفاده از آن نوسانات جریان برق کنترل می شود. در ابتدا استابلایزرها بسیار ساده و ابتدایی بود اما با پیشرفت روزافزون صنعت طراحان توانستند با استفاده از تکنیک های خاص استابلایزرهای پیشرفته طراحی کنند. راهنمای خرید استابلایزر به شما کمک می کند که مناسب ترین استابلایزر را جهت محافظت از دستگاه های برقی انتخاب و خریداری کنید اما بهتر است در ابتدا در مورد انواع مختلف استابلایزر و تفاوت های آن و عملکردی که دارند مطالبی را ارائه دهیم.

استابلایزر رله ای چیست؟

همانگونه که از اسم استابلایزر رله ای ولتاژ و رگولاتور رله ای مشخص است،تراس استابلایزر رله ای ولتاژ،تنظیم کننده و تثبیت کننده می باشدو دقت عملکرد تثبیت کننده ولتاژ بیشتر از تنظیم کننده می باشد. در چنین دستگاهی هرچه خطای عملکرد به صفر نزدیک تر باشد در واقع دقت استابلایزر بالاتر است.

تفاوت استابلايزر رله ای و سرو موتوری

در استابلایزر های رله ای تغییر ولتاژ به کمک مجموعه ای ترانس های افزاینده و کاهنده با یک یا چند خروجی انجام میشود.در واقع اطلاعات به ولتاژ ورودی به واسطه سیستم الکترونیکی دستگاه،تحلیل و تجزیه شده و دستورات برای ترکیب صحیح ترانس و رله ای ارسال می شود ولی در استابلایزر سروو موتوری به علت حلقوی بودن ترانس داخلی و سیستم مکانیکی آن سرعت کمتری استفاده می شود اما نوسانات ولتاژی را با دقت بیشتری انجام می دهد.

 

عملکرد استابلایزر 

عملکرد-استابلایزراستابلایزر دستگاه الکترونیکی است که از وسایل برقی در مقابل نوسانات جریان برق محافظت می کند. بنابراین استابلایزر در صورت بروز هر گونه مشکل جریان برق از قبیل: افزایش و کاهش ولتاژ یا نوسان های ناگهانی دستگاه‌ های الکترونیکی را محافظت و پشتیبانی می کند.

افراد به منظور مصارف متعدد از استابلایزر استفاده می کنند. استابلایزر های امروزی که بسیار پیشرفته و به روز هستند حتی نوساناتی که در فاصله یک میلی ثانیه اتفاق می افتد را شناسایی و کنترل می کنند. با استفاده از راهنمای خرید برای استابلایزر می توانید بهترین استابلایزر را خریداری کنید.

بعد از تهیه استابلایزر و کار با این دستگاه متوجه نقش مهم آن خواهید شد. دیگر با وجود استابلایزر نباید نگران خرابی دستگاه های خود در مقابل نوسانات برقی باشید.

امروزه با توجه به گسترش صنعت و تکنولوژی و بیشتر شدن آگاهی مردم به طبع نیاز افراد به راهنمای خرید استابلایزر برای یخچال فریزر بیشتر شده است. تقریباً استابلایزر ها به بخش جدا نشدنی زندگی ما تبدیل شده اند. در هر خانه، واحدهای صنعتی یا تجاری و کارگاه ها و کارخانه ها حداقل یک نوع از استابلایزر ها دیده می شود.

این دستگاه بسته به کارکرد، عملکرد و نیاز کاربران انواع مختلفی دارند اما همه آنها یک کار انجام می دهند و آن تقویت جریان ضعیف برق و متعادل کردن میزان ولتاژ بالا است. با مطالعه راهنمای خرید استابلایزر می توانید با تهیه نوع مناسب استابلایزر عمر وسایل برقی خود را تضمین کنید.

استابلایزر ها متعادل کردن جریان برق را با قرار دادن یک تراس در مسیر انجام می دهند. بدین ترتیب با استفاده از استابلایزر کیفیت و عملکرد دستگاه ها در بلند مدت ارتقا می یاید. اگر شما نیز قصد محافظت از دستگاه های خود را دارید می توانید ضمن برقراری ارتباط با مشاوران از راهنمای خرید انواع استابلایزر بهره‌مند شوید.

 

مزایای استفاده استابلایزر

بالا بردن عمر تجهیزات از مهم ترین مزیت های استفاده از استابلایزر است و همچنین با بالاترین راندمان کار میکند و هیچ گونه آسیبی در نوسانات ولتاژ ندارد.به علاوه رگولاتور برق می تواند از لوازم الکتریکی  ما در برابر اتصال کوتاه،افت ناگهانی ولتاژ و…. محافظت کند.

تثبیت برق شهری: برق شهری دارای نوسانات ولتاژ است، استفاده از استابلایزرها  با تثبیت ولتاژ،  باعث بیشتر شدن عمر و کارایی دستگاه های مانند تلویزیون و یخچال و… میشود.

محافظ اتصالات کوتاه: هنگامی که تثبیت کننده خروجی یا مدار داخلی متصل شود، دستگاه سریع توسط میکرو کنترل نصب می شود و خروجی قطع میشود و برای کاربر مشکلی ایجاد نمی کند.

کاهش هزینه برق: وجود استابلایزر با کنترل نوسان، باعث میشود مصرف برق دستگاه به جریان متناوب سینوسی شباهت بیشتری داشته باشد و دستگاه مصرف برق کمتری  داشته باشد.

برای اطلاع دقیق از قیمت استابلایزر می توانید با تیم پشتیبانی و مشاوران کیان صنعت در ارتباط باشید.

 آموزش خرید استابلایزر 

راهنمای-خرید-انواع-استابلایزر

قبل از اینکه بخواهیم در مورد استابلایزر و نقش آن در انواع دستگاه های برقی بیشتر توضیح بدیم باید بگوییم که به منطور تهیه بهترین استابلایزر حتما باید مطالب راهنمای خرید بهترین استابلایزر را به دقت مطالعه کنید و سپس تصمیم به تهیه استابلایزر بگیرید.

جریان برق که از طریق پریز ها به وسایل برقی ما میرسد نوسان دارد. بنابراین جریان الکتریسیته به صورت مداوم بالا و پایین می رود اما سؤال اصلی این است که استابلایزر چگونه دستگاه های برقی را در مقابل این نوسانات محافظت می کند؟

در جواب این سؤال باید بگوییم که کار استابلایزر این است که جریان برق را روی ولتاژ مورد نیاز دستگاه شما نگه دارد. در آموزش خرید استابلایزر بیان شده است که در استابلایزر های مدرن شما می توانید ولتاژ را مشخص کنید، بدین ترتیب استابلایزر جریان الکتریسیته را مطابق با ولتاژ تعیین شده تنظیم می کند و از دستگاه ‌های شما در برابر هرگونه نوسان محافظت می کند

با استفاده از مطالب راهنمای خرید استابلایزر ولتاژ و تهیه یک استابلایزر مناسب می توانید کل برق ورودی ساختمان های معمولی و اداری و صنعتی را مدیریت کنید.

علاوه بر این ها بیشترین مصرف استابلایزر خانگی، دوربین ‌ها، یخچال های فریزر و خصوصا تولید ماینر می باشد. استابلایزر ها در طیف گسترده‌ ای از استابلایزر های دیجیتال، دستی، صنعتی، کوچک و خانگی در بازار موجود هستند.

 

در زمان خرید استابلایزر کدامیک از انواع آن را انتخاب کنیم؟

میدانیم که استابلایزر ها با تکنولوژی های مختلفی می توانند ولتاژ مناسبی به تجهیزات برقی بدهند،اما کدام نوع آنها بهتر است؟ به عنوان راهنمای خرید استابلایزر باید مطلع شوید که سه نوع ترانس استابلایزر در بازار موجود می باشد، استابلایزر رله ای که  با سیستم کلید زنی ولتاژ را به تثبیت می رساند و از دقت نسبتا خوبی برخوردار می باشد و قیمت پایین تری دارد.

استابلایزر رله ای و ترانس میتواند از بهترین انتخاب ها برای تجهیزات غیر حساس منزل باشند. استابلایزرهای سرووموتوری ، دارای دقت بالاتری می باشد اما قیمت آن نیز بالا ،وزن زیادی دارد و صدای بلند ،نمیتواند گزینه ای مناسب برای خرید استابلایزر باشد. اما استابلایزر سوئیچینگ جزء بهترین ها اما دارای قیمت بالا ولی بدون صدا ، می تواند جزء اولین گزینه برای خرید استابلایزر برای موارد حساس باشد.

راهنمای خرید استابلایزر، ترانس اتوماتیک و ترانس برق خانگی

قبل از خرید استابلایزر، باید  به برخی نکات جهت انتخاب مناسب  استابلایزر استاندارد توجه کنید، در ادامه این نکات آورده شده است:

  • سه فاز یا تک فاز
  • قدرت استابلایزر
  • دامنه جبرانسازی
  • حساسیت بار
  • خدمات پس از فروش
  • روش کنترل ولتاژ

 

از استابلایزر چه استفاده ای می شود؟

راهنمای-خرید-استابلایزر-دوربین

استفاده از استابلایزر در صنایع حساس مانند: cnc یا دستگاه های پزشکی و تولید ارز های دیجیتالی که به طور مداوم با برق کار می کنند، بسیار مهم است. افراد از استابلایزر بیشتر برای محافظت از طول عمر تلویزیون، یخچال فریزر، کامپیوتر، دوربین های عکاسی و فیلمبرداری و دستگاه های چاپ و… از انواع استابلایزر استفاده می کنند.

جهت خرید استابلایزر برای ماینر های خود می توانید از مطالب موجود در راهنمای خرید استابلایزر مخصوص ماینر استفاده کنید. بعد از مطالعه این راهنما شما قادر به انتخاب بهترین نوع استابلایزر خواهید بود.

همچنین می توانید از طریق سایت اینترنتی یا شماره تماس های درج شده با تکنسین‌ های ما ارتباط برقرار کنید. تکنسین های ما در زمینه نصب و تعمیر استابلایزر و تعمیر استابلایزر فاراتل به صورت تخصصی آموزش دیده اند. بنابراین می توانند با استفاده از راه حل های ساده مشکلات استابلایزر را در سریعترین زمان ممکن حل کنند.

همچنین جهت تهیه استابلایزر برای حفاظت از دوربین های خود می توانید بعد از خواندن راهنمای خرید استابلایزر دوربین با کارشناسان ما در گروه کیان صنعت ارتباط برقرار کنید.

 

 

سوالات پرتکرار در خصوص راهنمای خرید استابلایزر

موارد استفاده از استابلایزر کدام است؟

افراد از استابلایزر برای محافظت دوربین، یخچال فریزر، کامپیوتر، ماینر و ... در برابر خطر نوسانات برقی استفاده می کنند.

قبل از خرید استابلایزر امکان مشاوره آنلاین وجود دارد؟

بله جهت دريافت مشاوره آنلاین می توانید با کارشناسان ما در گروه کیان صنعت ارتباط برقرار کنید.

استابلایزر چند نوع دارد؟

استابلایزر بسته به عملکرد، کيفيت و حدود نیاز دستگاه ها به جریان الکتریسیته انواعی دارد.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *