مرکز فروش یو پی اس در تهران

فروش یو پی اس

ups (Uninterruptible power supply) یا همان منبع ذخیره دائمی برق که به آن دستگاه برق اضطراری و منبع برق اضطراری نیز گفته می شود در واقع یک دستگاه الکترونیکی بسیار کارآمد است، از این دستگاه جهت تامین مداوم برق در زمان قطع برق و یا نوسانات ناگهانی ولتاژ و برق استفاده می گردد. گروه کیان صنعت یک مجموعه مجرب و با تجربه در زمینه فروش یو پی اس بهترین گزینه جهت خرید یو پی اس می باشد.این دستگاه یعنی همان یوپی اس بیشتر در بانک ها ، بیمارستان ها یا ادارات و سازمان هایی که نیاز به تامین برق دائمی دارند استفاده می گردد.

فروش انواع یو پی اس

توضیحات تکمیلی خرید UPS :

 

فروش یو پی اس امروزه به یکی از نیازهای اساسی افراد بدل شده و همواره در بسیاری از صنایع نیز به کار گرفته می شود. جا دارد بگوییم، ups منبع تغذیه الکترونیکی محسوب می گردد که به مدد آن می توان برق بسیاری از تجهیزات را تأمین نمود و از بسیاری مشکلات همچون نوسانات و قطع برق در امان ماند.

ما می توانیم مهم ترین کارایی ups را زمانی مشاهده نماییم که برق شهری قطع می گردد. اگر شما سیستم یو پی اس داشته باشید، می توانید بدون هیچ گونه فرصتی آن را وارد مدار کرده و برق موسسه، کارخانه، بیمارستان و … را تأمین کنید.

در رابطه با فروش دستگاه ups لازم است به سمعتان برسانیم که این دستگاه ها در انواع برندهای گوناگون همچون فاراتل، فاران، پرسو، مگا مداوم، هژیر صنعت، تکام، شوفاژکار، APC ، FIAM و ….

که همواره پک کاملی از برندهای خارجی و ایرانی یو پی اس محسوب می گردند، در گروه کیان صنعت  به مردم عزیز ارائه می شوند. به جرات می توانیم بگوییم که یکی از بهترین موسسات فروش ups و تعمیرUPS در تهران، گروه کیان صنعت  است که علاوه بر تامین نیاز مشتریان خود، خدمات پس از فروش نیز برای آنان قرار می دهد که این یکی از اهداف والای تیم مجرب گروه کیان صنعت  است.

یو پی اس چیست

کلمه یو پی ‌اس که در حقیقت مخفف کلمات انگلیسی می باشد و معنای آن در فارسی یعنی مرجع و منبع تغذیه بدون وقفه و این دستگاه وسایل الکترونیکی را تغذیه خواهد نمود و وظیفه مهم آن هم این خواهد بود که برقی را تولید و تامین کند که بدون وقفه می باشد.

بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها و مراکز بزرگ نظیر بیمارستان ها و غیره…. که نیازمند داشتن برق دائمی هستند. و باید از این خاموشی ها که ممکن است ایجاد شود جلوگیری نمایند بهترین گزینه برای آن ها استفاده از این یوپی اس هاست.

معرفی انواع یو پی اس

  • یوپی اس Offline (آفلاین)
  • یوپی اس Line interactive (لاین اینتراکتیو)
  • یوپی اس Online (آنلاین)
یو پی اس چیست
Oops...
Slider with alias slider-2 not found.
فروش ups min

مرکز فروش یو پی اس در تهران

در تهران مراکز زیادی جهت فروش ups وجود دارد، یکی از مجموعه های حرفه ای در این زمینه، گروه کیان صنعت می باشد. مهم ترین ویژگی گروه کیان صنعت در زمینه فروش ups کیفیت بالای دستگاه و برقرار ارتباط با کارشناسان و راهنمایی های لازم جهت خرید دستگاه می باشد.
فروش یو پی اس در تهران توسط گروه کیان صنعت که هم در کنار داشتن علم و تخصص، تجربه فراوانی در زمینه فروش یوپی اس ها بهترین گزینه برای خریداران می باشد.
از جمله محصولات گروه کیان صنعت در زمینه فروش انواع یو پی اس ها فروش یو پی اس فاراتل و فروش یو پی اس فاران و فروش یو پی اس مگامداوم و فروش یو پی اس هژیر صنعت می باشد.

خرید یو پی اس

برای خرید ups چه نکاتی را باید در نظر داشت؟ کارشناسان گروه کیان صنعت این مطلب را برای شما آماده کرده اند تا کاربران عزیز خود را به طور غیر مستقیم در خرید یو پی اس راهنمایی نمایند. فروش یو پی اس توسط گروه با تجربه شرکت کنترل یارا نیکان صنعت با قیمتی استاندارد و کیفیت عالی به انجام می رسد. اولین موضوعی که در هنگام خرید باید مد نظر قرار دهید، تکنولوژی ساخت محصول است. یو پی اس آنلاین و آفلاین هر کدام کاربرد های منحصر به فردی از خود ارائه می دهند.یو پی اس آفلاین از قطعی برق جلوگیری کرده و برق مورد نظر شهری را تامین می کند، اما یو پی اس آنلاین از منبع برق اصلی محافظت نیز می نماید. دومین نکته در هنگام فروش ups صنعتی و خرید آن توجه کردن به توان خروجی یو پی اس است که اهمیت ویژه ای در افزایش کارکرد دستگاه دارد. سومین نکته نیز زمان برق دهی باتری دستگاه را شامل می گردد.

معمولا نوع ظرفیت باتری، نقش تعیین کننده ای در زمان برق دهی آن دارد. فروش ups در تهران و باتری آن توسط تیم حرفه ای گروه کیان صنعت به عمل می آید. گروه کیان صنعت تمامی محصولات و لوازم خود را بدون واسطه به صورت کامل ومستقیم به مشتریان عرضه می کنند. خریداران این دستگاه باید بدانند که ups ها به سه شکل آفلاین، آنلاین لاین اینتراکتیو به فروش می رسد.

کادرگروه کیان صنعت با علم و دانش نسبت به تکنولوژی‌های نوین، توانسته‌اند قدم بزرگی را در راستای صنعت ups بردارند و با استفاده از متخصصین و کارشناسان در این حوزه توانسته اند با قدرت زیاد در این عرصه فعالیت کنند.

خریدار یو پی اس

نمایندگی فروش ups

فروش یو پی اس با توجه به اینکه یکی از دستگاه های مفید و پر فروش تبدیل شده است، در شرق و غرب تهران نمایندگی های زیادی دارد. اما نکته ای که بسیار قابل ملاحظه می باشد، این است که آیا موسسه مراجعه کننده شما، خدمات پس از فروش دارد؟ آیا این شرکت می تواند در خرید محصولی کاربردی ما را راهنمایی نماید. جواب تمام این سوال های خود را در نمایندگی فروش ups گروه کیان صنعت خواهید گرفت. این شرکت پر قدرت و معتبر با کارشناسان با تجربه خود در هنگام خرید شما را راهنمایی خواهند کرد. گروه کیان صنعت با چندین دهه سابقه در زمینه فروش قطعات الکتریکی به عنوان بزرگ ترین نمایندگی فروش یو پی اس در تهران محسوب می شود که خدمات گسترده ای نیز در این حیطه به کاربران ارائه می دهند. دستگاه یو پی اس این امکان را به مردم فراهم می آورد که در شرایط بحرانی بتوانند به تامین برق مورد نیاز خود از جمله ادارات، بانک ها، کارخانه جات و … بپردازند. تمامی قدرت و ذخیره انرژی این دستگاه نیز در باتری های یو پی اس (UPS) می باشد که با کیفیت ترین آنان توسط گروه کیان صنعت عرضه می شود.

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید


02144077975
     02146030124    02144079503     09126705539

مرکز فروش یو پی اس در تهران

فروش یو پی اس همواره توسط تیم مجرب گروه کیان صنعت به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می گردد. فروش باتری ups نیز دقیقا به همین صورت است. باتری ups یک منبع ذخیره انرژی محسوب می شود که موجبات کارکرد و عملکرد عالی دستگاه ها را فراهم می آورد. اگر به دنبال یک باتری با عمر بالا، برند عالی و کیفیت بالایی هستید، تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت ما با تماس بگیرید تا محصولی با قیمت مقرون به صرفه ای دریافت کنید. مرکز فروش ups در تهران همواره به تعداد قابل ملاحظه ای به چشم می خورد. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که به دنبال برترین موسسه فروش یو پی اس در تهران می باشید.

بنابراین باید ذکر کنیم که فروش یو پی اس در شرکت گروه کیان صنعت با بهترین خدمات صورت می پذیرد، ما به عنوان نماینده فروش دستگاه یو پی اس بعد از خرید هرگز رهایتان نکرده و تا هر وقت که بخواهید می توانید از خدمات پس از فروش ما بهره ببرید.

فروش ups در غرب تهران

نمایندگی فاراتل را در غرب تهران از گروه گروه کیان صنعت می توانید مشاهده کنید. تمامی محصولات فاراتل در بهترین و باکیفیت ترین قیمت توسط تیم ما در نمایندگی های غرب و شمال غرب شهر تهران به عرضه می رسد.

فروش ups در شرق تهران

از دیگر نمایندگی ها و خدمات گروه گروه کیان صنعت در شرق تهران و در منطقه های حشمتیه، وحیدیه، نظام آباد، نارمک، مجیدیه، حکیمیه، تهرانپارس، نیروهوایی و بسیاری دیگر از مناطق شرق تهران می باشد.

فروش ups در شرق تهران به شما عزیزان همواره با خدماتی همچون فروش یو پی اس کوچک، باتری یو پی اس، فروش یو پی اس در انواع برندها، گارانتی و تامین قطعات پس از فروش و … عرضه می گردد.

اگر در این رابطه هر گونه سوالی دارید، می توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و یا اینکه با کارشناسان ما در تماس باشید.

فروش ups در شمال تهران

فرقی ندارد که در کدام قسمت تهران هستید، ما به ارائه خدمات در حوزه فروش یو پی اس صنعتی در شمال تهران از جمله تجریش، اقدسیه، زعفرانیه، ولنجک، فرشته، باغ فردوس، جردن، قیطریه، داوودیه، کامرانیه و بسیاری از مناطق های شمالی تهران می باشد که به اراده خدمات تعمیرات، سرویس و نگهداری دستگاه ها، عیب یابی UPS و تست دستگاه، خدمات برق صنعتی و ساختمانی، خدمات back up ups، می پردازیم. اگر در شمال تهران زندگی می کنید، با نمایندگی فروش ups در شمال تهران گروه گروه کیان صنعت تماس حاصل کنید.

فروش ups در جنوب تهران

فروش یو پی اس در قسمت جنوبی تهران نیز که از دیگر نمایندگی های مدیران گروه کیان صنعت محسوب می شوند، قابل ارائه است. ما با ارائه تمامی پکیج های دستگاه یو پی اس، سعی بر آن داریم تا پایتخت کشورمان را از بحران قطعی برق نجات دهیم. فروش ups در جنوب تهران با حضور کارشناسان برجسته انجام می گیرد.

قیمت یو پی اس

قیمت یو پی اس

متاسفانه باید به عرضتان برسانیم که در این صنعت افراد سودجو بسیاری هستند که برای دریافت مبالغ بالا، هزینه های گزافی تعیین می کنند. به همین خاطر جهت خرید ups حتما به مراکز و نمایندگی های معتبر مراجعه کنید.

در ادامه تک تک این عوامل را بررسی خواهیم کرد:

  • تعیین نمودن نوع یو پی اس ( آنلاین، آفلاین، لاین اینتر اکتیو)
  •  تعیین نمودن توان یو پی اس ( میزان توان جریان ورودی و خروجی هر کدام از این سیستم ها، مدت زمان برق دهی)
  •  نوع برند تولیدی (فاراتل، فاران، مگا ، یو پی اس ایرانی و خارجی و … )

این سه مورد ذکر شده از جمله مهم ترین موارد در میزان تعیین قیمت ups های گروه کیان صنعت محسوب می شوند. علاوه بر این ها کیفیت، ظرفیت و آمپر باتری را نیز می توان مد نظر قرار داد.

شما عزیزان می باتوانید جهت کسب اطلاع از قیمت دقیق انواع یو پی اس ها نظیر: یو پی اس فاراتل و یو پی اس فاران یوپی اس مگا ، قیمت یو پی اس خورشیدی و قیمت ups ایرانی و راهنمای خرید یو پی اس  و خرید باتری ups نمایندگی استابلایزر قیمت استابلایزر با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول خرید یو پی اس 

شرایط گارانتی و تامین قطعات پس از فروش گروه کیان صنعت چگونه است؟

شما می توانید با خرید یو پی اس صنعتی گروه کیان صنعت از گارانتی یک ساله آن و خدمات پس از فروش 5 ساله این شرکت معتبر بهره مند شوید.

چه کسانی بیشتر خریداران یو پی اس هستند؟

معمولا آن دسته از مؤسسات و کارخانه های بزرگ و قدرتمندی که روزانه و به صورت دائم به برق احتیاج دارند، بیشتر به خرید ups می پردازند. افرادی که نمی خواهند با قطعی برق اطلاعات مهمشان پاک شود، بانک ها که همیشه به برق احتیاج دارند و بسیاری دیگر از موسسات موجود، از خریداران بالقوه گروه کیان صنعت محسوب می شوند.

مجموعه بزرگ گروه کیان صنعت چه خدماتی ارائه می دهد؟

علاوه بر فروش یو پی اس شما از خدمات سرویس و نگهداری دستگاه های یو پی اس، ارائه یو پی اس جایگزین درصورت خرابی دستگاه مشتری و خدمات برق صنعتی و ساختمانی می توانید بهره ببرید.

آیا گروه کیان صنعت یو پی اس خارجی نیز ارائه می دهد؟

بله در صورت تماس تنها کافیست برند مورد نظر خود را برای ما گفته تا در صورت لزوم مهندسین گروه کیان صنعت به تهیه آن اقدام نمایند.

4.7/5 - (31 امتیاز)

38 دیدگاه

  • یو پی اس به درد مجتمع هم میخوره؟مثلا وقتی برق بره بشه از یو پی اس استفاده کرد…

  • سلام …میخواستم بدونم بهترین مدل یو پی اس چیه؟چی پیشنهاد میکنید؟

    • با سلام، همه مدل های یو پی اس خوب هستند، بستگی به بودجه شما دارد.

  • سلام
    برای یک موسسه با 17 تا سیستم و 12 تا اتاق (حدود12 متر تا 18 متر) چه یو پی اسی رو پیشنهاد میکنید؟هزینش چقدر میشه؟سوال کردم ولی جواب درست نگرفتم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • با سلام، برای این مورد لطفا با شماره درج شده در سایت تماس حاصل بفرمایید که کارشناسان فروش گروه کیان صنعت کاملا شما برای نسبت به خرید یو پی اس مشاوره نمایند.

  • یو پی اس خانگی هم داریم؟میشه برای مصرف خانگی هم استفاده کرد…
    چی پیشنهاد میکنید؟

    • با سلام، بله حتما ، بعد از خرید یو پی اس توسط شما، به کلیه نقاط کشور ارسال داریم.

  • تفاوت کارایی یو پی اس آنلاین با آفلاین و لاین اینتر اکتیو چیه؟کدوم بهتره؟

    • با سلام، هر دو خوب هستند، بستگی داره به میزان بودجه شما برای خرید ups

  • سلام
    یو پی اس های خارجی هم گارانتی دارن؟شرایطشون یکیه یا فرق میکنه؟

  • میشه راجع به موارد استفاده از یو پی اس توضیح بدید ، تو چه جاهایی استفاده میشه؟

  • از کجا بفهمید کدوم یکی از مدل های یو پی اس کیان صنعت نیاز مارو پوشش میده تا هزینه اضافی نکنیم

  • من از هر دونوع محصول استفاده کردم و راضیم تشکر فراوان از کیان صنعت

    • سلام، فقط یو پی اس های آنلاین جواب میده برای استفاده با ژنراتور

  • سلام نرم افزاری برای محاسبه توان یو پی اس وجود نداره که بتونیم خودمون برحسب نیاز محاسبه کنیم چه یو پی تاس مورد نیازمونه؟

    • سلام، این را باید فقط باید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند

  • میشه هم موتور برق داشته باشیم هم یو پی اس یعنی موتور برق یو پی اس رو شارژ کنه آسیب نمیبینه؟

  • میتونیم غیر حضوری هم خرید کنیم؟واینکه هزینه ارسالش چقدره حدودا؟

    • با سلام، بله که می تونید، لطفا با کارشناسان فروش ما جهت خرید ups و نحوه ارسال تماس بگیرید.

  • زمانی که برق قطع میشه طول یکشه تا یو پی اس وصل بشه یا همیشه آماده به کاره؟

    • با سلام، با توجه به برقی که در خودش ذخیره کرده همیشه آماده به کار هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *