تعمیر یو پی اس


تعمیر یو پی اس با توجه به قیمت بالایی که ممکن است در تعویض آن روبرو گردیم، در کل یکی از راهکارهای هوشمندانه ای است که توسط گروه کیان صنعت مبدل می گردد. تعمیر ups معمولا با تشخیص صحیح کارشناسان و متخصصان در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گرفته و از لحاظ هزینه نیز کاملا مقرون به صرفه می باشد. ما امروز قصد داریم در رابطه با یکی از بهترین شرکتهای تعمیر یو پی اس اطلاعاتی به دستتان برسانیم در صورت بروز ایراد و خرابی در یو پی اس ها دیگر نگرانی نداشته باشید و بدانید در بیشتر مواقع این دستگاه ها قابل تعمیر هستند. با ما همراه باشید.

اغلب ما عادت کرده ایم با خراب شدن وسایل هایمان به جای اینکه علت خرابی را پیدا کرده و برای تعمیر آن اقدام کنیم آن ها را دور انداخته و وسیله جدید را جایگزین می کنیم. توصیه ما درگروه کیان صنعت به شما این است که اگر یو پی اس شما خراب شد آن را دور نیاندازید زیرا ممکن است . خرید یو پی اس جدید برایتان هزینه ای بیشتر از هزینه تعمیر آن داشته باشد.

 

 

این نکته را درباره دستگاه یو پی اس به خاطر داشته باشید که طول عمر باتری این دستگاه بسته به نحوه نگهداری شما و محل نصب آن بستگی دارد و بیشتر مواقع خرابی باتری بعد از مدت زمان ۲ سال اتفاق خواهد افتاد. بنابراین اگر علت خرابی دستگاه یو پی اس خود را خرابی باتری آن می دانید نحوه تعمیر یو پی اس اینگونه است که باتری جدید را باید جایگزین باتری قدیمی کنید اما به خاطر داشته باشید که باید از این مسئله اطمینان کامل داشته باشید. زیرا معمولاً باتری های مورد استفاده در UPS باتری اسید سرب می باشند که تعویض آن ها بسیار هزینه بر خواهد بود. برای تعویض باتری باید با گروه کیان صنعت  تماس بگیرید تا این کار را برای شما انجام دهند.

 

تعمیرات یو پی اس در محل

تعمیرات ups از جمله بالقوه ترین وظایفی است که گروه مهندسی و متخصص ما سعی دارند تا آن را با ارائه خدمات عالی به بهترین نحو ممکن به اجرا در آورند. آیا می دانستید که یکی از خدمات ارزنده گروه کیان صنعت ارائه خدمات در محل می باشد. بله افرادی که قصد ندارند و یا وقت کافی جهت تعمیر یو پی اس و مراجعه به مجموعه  ما را ندارند، اصلا نیازی نیست تردیدی در دل خود راه دهند، تنها با یک تماس ما کارشناسان خود را به محل اعزام خواهیم کرد.

کارشناسان ما در وهله اول به خوبی به بررسی دستگاه پرداخته و پس از آن اگر هرگونه مشکلی وجود داشته باشد را در محل تعمیر خواهند نمود. شما می توانید برای استفاده از سرویس تعمیرات ups در محل با توجه به راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام کرده و درخواست خود را ثبت کنید. با استفاده از این سرویس مزایای زیادی از جمله صرفه‌جویی در زمان، کاهش هزینه حمل و نقل و … از آن شما خواهد شد. فراموش نکنید که مرکز تعمیر یو پی اس فاراتل مجرب ترین کارشناسان و مهندسین خود را به شرکت شما اعزام خواهد کرد.

 

نمایندگی تعمیر ups در تهران

آیا برای تعمیر یو پی اس به دنبال یک نمایندگی خوب هستید؟ راه را درست آمده اید. مجموعه ما همواره در تلاش است تا در تعمیر و نگهداری یو پی اس استراتژی منحصر به فردی داشته و خدماتی درجه یک ارائه بدهد. در این نمایندگی به بررسی عیوب متداول خرابی انواع UPS و رفع آنان پرداخته و با شناخت بسیار بالایی که از سخت افزاری و نرم افزاری یو پی اس ها دارند، در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه ها به سرویس ups و تعمیر آن خواهند پرداخت.

مجهزترین مراکز تخصصی تعمیرات و سرویس یو پی اس را می توانید با مهندسین ما تجربه کنید. ما همواره با استفاده از مجهزترین تجهیزات در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیر و نگهداری یو پی اس را به عهده خواهیم گرفت. تعمیر یو پی اس همواره از مسائلی است که حساسیت های زیادی می طلبد و با توجه به اینکه دستگاه ارزشمندی از لحاظ مادی و معنوی می باشد، ما پیشنهاد می کنیم جهت  تعمیر و سرویس یو پی اس به مرکزی مراجعه نمایید که در تهران نمایندگی بوده و معتبر می باشد.

 

تعمیر یو پی اس در غرب تهران

یکی دیگر از خدمات ارزنده ای که گروه کیان صنعت برای مشتریان خود فراهم نموده، ارائه خدمات تعمیر و سرویس در غرب تهران است. سرویس، تعمیر و حتی نصب یو پی اس جزء عواملی هستند که به مهارت های خاص و حرفه ای نیاز دارند. تعمیر یو پی اس در تهران و تنها با یک تماس به سرعت انجام پذیرفته و ما می توانیم نزدیک ترین تعمیرکاران خود را به محل اعزام کنیم تا با عملکردی سریع و منحصر به فرد، به تعمیر دستگاه های شما بپردازند. تعمیر یو پی اس را از ما بخواهید.

 

مشکلات متداول یو پی اس ها

یو پی اس معمولا دستگاهی است، بسیار حساس که با کوچکترین ایرادی از کار می افتد. این دستگاه ها می توانند مشکلات زیادی را با خود به همراه داشته باشند که گاهی اوقات جدی نبوده و راحت تعمیر می گردند و گاهی نیز نیاز به تخصص و حرفه دارند. اما باید بدانید که در صورت بروز کوچک ترین مشکلی نیز خود نباید دست به تعمیر یو پی اس بزنید، در غیر این صورت می توانید آسیب های جبران ناپذیری به دستگاه وارد کنید. ما در این بخش برخی از مشکلات دستگاه را ذکر کرده ایم:

  • دستگاه خروجی نداشته و یا روشن نمی گردد.
  • چراغ تعویض نمودن باتری همواره روشن می باشد.
  • صداهای غیر عادی از دستگاه یو پی اس به گوش می رسد.
  • یو پی اس متصل به یک منبع برق بوده و تمام ال ای دی ها نیز روشن هستند.
  • سلامت باتری تحت نظارت نمی باشد.
  • بردها با نواقصی روبرو می شوند.
  • دستگاه به خوبی شارژ نمی گردد.
  • فن دستگاه دچار عیب و ایراد شده است.

برای جلوگیری از این عوامل حتما باید شرایط محیطی مناسبی را برای نگه داری این دستگاه ها فراهم کنید و سرویس آن را نیز فراموش نکنید.

 

کدهای خطای یو پی اس ها

بسیاری از ما در زمان بروز مشکل یو پی اس با کد خطاهایی روبرو می شویم که علت آن را نمی دانیم. اما باید به عرضتان برسانیم که برخی از این کدها نشانگر مشکلات جدی هستند. این هشدار دهنده های تعمیر یو پی اس شامل موارد زیر هستند:

  1. INVERTER

خطای اینورتر هنگامی خود را نشان می دهد که قطعه در حال کاکردن بوده و LED مربوط به Bypass نیز خاموش است.

  1. خطاهای شنیداری یو پی اس

گاهی اوقات نیز این خطاها شنیداری هستند، یعنی به صورت آلارم هایی به صدا در می آیند. هر چند که شناخت تعداد دقیق این آلارم ها در مدل های گوناگون متفاوت بوده و در دفترچه راهنما می توانید اطلاعات کسب کنید.

  1. وضعیت باتری

از دیگر خطاها که مربوط به وضعیت باتری است، ردیفی از LED ها وجود دارند که در یک نوار عمودی میزان شارژ باتری را نشان می دهند. هر قدر که تعداد این چراغ ها کمتر شود، شارژ باتری نیز رو به کاهش است.

 

مراحل تعمیر یو پی اس

زمانیکه تمام پیچ های پشت دستگاه یو پی اس را باز کردید زمان آن می رسد که  فیوز مربوط به دستگاه را پیدا کنید. در اغلب موارد فیوز خراب است که همین موضوع باعث خرابی و از کار افتادن یو پی اس شده است. اگر خرابی از فیوز باشد باید فیوز جدید جایگزین کنید. اما اگر مشکل از باتری باشد که داستان فرق می کند.

باتری جدید را که می خواهید روی دستگاه یو پی اس سوار  کنید را آماده کنید قبل از این کار ولتاژ باتری جدید را تست کرده و اطمینان حاصل کنید که باتری مشکلی ندارد. باتری یو پی اس شما باید روی ۱۲ ولت باشد.

باتری قدیمی را از دستگاه جدا کنید. کابل های متصل به باتری که رنگ های قرمز و سیاه هستند را از باتری جدا کنید. برای قطع و جدا سازی کابل ها مطمئن شوید که یو پی اس شما به برق متصل نباشد. باتری جدید را در همان محلی که باتری قبلی یو پی اس وصل بود جای گزین کنید. کابل قرمز را به ترمینال قرمز و کابل سیاه را به ترمینال مشکی وصل کنید.

تعمیر ups خود را با اطمینان کامل به گروه کیان صنعت بسپارید تا در اسرع وقت آن را به نحو احسن انجام دهند . یو پی اس یک منبع تغذیه بدون وقفه می باشد که به آن باتری تقویت کننده نیز می گویند .

در حقیقت UPS ، به جهت عملکرد چند جانبه ، بیشتر در معرض خراب شدن است و در صورت عدم سرویس و همچنین عدم تعمیر ups به موقع ، زودتر از آنچه که انتظارش را دارید دچار خرابی می شود .

جهت جلوگیری از تعمیر ups مداوم و پرداخت هزینه های زیاد در این خصوص ، متخصصان گروه کیان صنعت را انتخاب کنید . تا یو پی اس شما را به شکلی صحیح و اصولی تعمیر کنند .

تعمیر یو پی اس به دلیل اختلالات ناشی از عدم توانایی اینورتر در تولید فرکانس و ولتاژ های مناسب در ترمینال های خروجی ، نیاز است . تعمیر یو پی اس در انواع مختلف آن تفاوت دارد .

متخصصان تعمیر یو پی اس گروه کیان صنعت قادر به تعمیر انواع یو پی اس می باشند. تعمیر یو پی اس نیازمند دانش فنی به روز در این زمینه است و این همان چیزی است که گروه کیان صنعت به آن اهمیت زیادی می دهد .

از آنجایی که یو پی اس یک دستگاه بسیار کاربردی می باشد پس رسیدگی به موقع جهت سرویس و نگهداری و در صورت نیاز تعمیر یو پی اس از اهمیت بالایی بر خوردار خواهد بود .

UPS دستگاهی است که توان مورد نیاز دستگاه های مصرفی را تولید می کند،محل قرارگیری این سیستم بینبرق شهری و دستگاه مصرف کننده می باشد که وظیفه آن تنظیم برق و جلوگیری از ایجاد نویز و اختلالات شبکه در دستگاههای مصرف کننده می باشد.

UPS هم همانند لوازم الکترونیکی ممکن است دجار اختلالاتی شود که تعمیر آن به هیچ عنوان نباید توسط افراد مبتدی صورت گیرد،به همین دلیل تعمیرات یو پی اس گروه کیان صنعت این امر را به عهده دارد.

UPS دستگاهی است که از قطعات مختلفی تشکیل شده واختلال درهریک ازقطعات موجب بروز خرابی درهریک ازقطعات می گردد،حال اگراتفاقی افتاد و دستگاه بامشکلی روبرو شد باید افرادی دست به تعمیر بزنند که از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشند زیرا اگر افراد غیر متخصص دست به تعمیرات UPS بزنند ممکن است موجب خسارات جبران ناپذیری در دستگاه یو پی اس شوند.

UPS  نیز امکان دارد دچار مشکلاتی گردد و عملکرد آن دجار اختلال گردد هرگاه اینورتر در یو پی اس نتواند ولتاژ مناسبی در ترمینال خروجی یو پی اس فراهم کند عملکرد این دستگاه به مشکل برمیخورد،در تعمیرات یو پی اس کارشناسان ما به اصلی ترین بخش یو پی اس که همان بخش کنترلی دستگاه یو پی اس می باشد که امکان خرابی آن براثر موارد مختلف نیز وجود دارد رجوع کرده و ایرادات مربوط به آن بخش را رفع می کنند.

زمانی که ایرادات بخش کنترلی رفع شد قسمت سوییپ بطور خودکار بار رابه خروجی اینورتر متصل می کند و مشکلات آن کاملا مرتفع میگردد. مرکز تعمیرات گروه کیان صنعت این امکان را به شما میدهد که تعمیرات یو پی اس شما زیر نظر افراد متخصص و کارآزموده صورت پذیرد.

 

مراحل تعویض باتری یو پی اس

شما می توانید باتری یو پی اس دستگاه را خودتان هم تعویض نمایید اما بهتر آن است که با شرکت پشتیبانی (گروه کیان صنعت) و بخواهید این کار را برای شما انجام دهند. اما اگریخواهید خودتان باتری یو پی اس را و نحوه تعمیر یو پی اس را یاد بگیرید ما در ادامه مراحل تعویض باتری را برایتان شرح داده ایم.

  • باز کردن پوشش ups
  • آماده کردن باتری جدید برای تعویض
  • جدا کردن باتری قدیمی از یو پی اس
  • جایگزینی باتری جدید در همان محل باتری قدیمی
  • بستن پوشش دستگاه یو پی اس
  • فشار دادن دکمه پاور

 

ویژگی های بالقوه تعمیرکار یو پی اس

تعمیر کار یو پی اس فردی است که با توجه به دانش و تکنولوژی های روز دنیا به تعمیرات دستگاه های یو پی اس می پردازد. در نظر داشته باشید که یکی از وظایف بالقوه ای افراد تعمیرات یو پی اس در محل است. یک تعمیرکار باید از آموزش های لازمی برخوردار باشد، تا بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن به تشخیص مشکل دستگاه و همچنین رفع آن برآید.

 تعمیر یو پی اس همواره باید با تشخیص صحیح با استفاده از مهارت های ویژه و هوشمندانه به عمل آید. هر چند یک تعمیرکار منصف باید از این موضوع آگاه باشد که در درجه اول تعمیر دستگاه است که در اولویت می باشد نه تعویض آن.

 

چه زمانی باید سریعا به تعمیر کار مراجعه کنیم؟

گاهی اوقات تعمیر یو پی اس برای این دستگاه های مسئله ای جدی می شود و همواره با به صدا در آمدن بوق ها و آلارم های هشدار دهنده باید به مرکز تعمیرات معتبری مراجعه نموده و یا تماس بگیریم که در صدد رفع مشکل برآیند.

 

اقداماتی که در مرکز تعمیرات گروه کیان صنعت صورت میگیرد به شرح زیر است:

  • رفع مشکلات ترانس در تعمیرات یو پی اس
  • رفع مشکلات بدلیل استفاده نادرست از باتری و در محیط نادرست
  • رفع کشکلات بدلیل عدم کارکرد صحیح باتری
  • ایرادات مربوط به بخش برد کنترلی
  • ایرادات مربوط به بخش شارژر باتری
  • عیب یابی UPS مربوط به مدارPFC  یا مدار IGBT

 

هزینه تعمیر یو پی اس

قیمت تعمیر یو پی اس می تواند وابسته به عوامل گوناگونی باشد. یکی از سوالات پر تکرار کاربران در زمینه تعمیرات در رابطه با هزینه های مربوطه این دستگاه از کارشناسان بوده که ما خواهیم گفت تعمیر یو پی اس در مقابل تعویض آن از هزینه های بسیار ناچیزی برخوردار می باشد. این برآورد هزینه ها در وهله اول برند دستگاه و قطعات مورد نیاز برای تعمیر یو پی اس را شامل خواهد شد. تعمیر یو پی اس در انواع برندهای ایرانی و خارجی به دست کارشناسان ما قابل حل بوده و هر کدام تعرفه قیمتی دارند.

یکی از مهمترین عواملی که مستقیما بر تعمیر یو پی اس اثر خواهد گذاشت، قطعات تعویضی می باشد که در ابتدا به دست کارشناسان مجموعه کیان صنعت انجام گرفته و در صورت نیاز نیز تعمیر خواهد گشت. هزینه کارشناسی تعمیر یو پی اس و تعمیر استابلایزر نیز از دیگر عوامل است. معمولا بسیاری از کاربران در بین دو راهی تعمیر و تعویض یو پی اس سردرگم شده اند، اما لازم است به عرضتان برسانیم که اگر دستگاه شما قابل تعمیر بوده و مشکل جدی ندارد چرا می خواهید هزینه های اضافه ای انجام دهید. ما با تعمیر آن ها هزینه های شما را به حداقل خواهیم رساند. جهت راهنمای خرید یو پی اس و قیمت ups و خرید باتری ups با ما تماس بگیرید.

 

سوالات متداول در رابطه با یو پی اس

آیا گروه شما به تعمیر انواع برندهای یو پی اس می پردازد؟

بله فرقی نمی کند که دستگاه شما در چه نوع برندی است. ایرانی باشد و یا خارجی، کارشناسان ما با آموزش هایی که دیده اند در زمینه تعمیر و سرویس انواع یو پی اس ها تخصص دارند.

چه اقداماتی انجام دهیم تا یو پی اس به تعمیر نیاز نداشته باشد؟

محل قرارگیری دستگاه اهمیت زیادی دارد. شما باید با نحوه ی نگهداری از یو پی اس به طور کامل آشنایی داشته باشید تا بتوانید به خوبی از این دستگاه ها نگه داری کنید.

چه وسایل هایی را هرگز نباید به دستگاه متصل نمود؟

معمولا با وصل نکردن دستگاه هایی همچون دستگاه های تهویه مطبوع، لامپ های فلورسنت یا لامپ های گازی، پرینترهای لیزری و موتورها و کمپرسورها یو پی اس عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.

5/5 - (7 امتیاز)

16 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *