عیب یابی و تعمیر یو پی اس مدل DSS


اعلام وضعیت از طریق هشدار دهنده های صوتی و نوری یو پی اس مدل DSS

DSS

فروش یو پی اس فاراتل با بهترین قیمیت و بهترین کیفیت در Kian UPS صورت می گیرد.

حالت SILENT BACKUP

درحالت هشدار صوتی در زمان قطع برق حالت پیش فرض برروی NO می باشد.

درصورت فقدان برق مناسب در ورودی یوپی اس به حالت باتری رفته و خروجی را از باتری تامین می کند. با این گزینه می توان بوق هشدار این حالت را بصورت دائم وصل و یا قطع نمود.

حالت SILENT SWF

حالت فعال یا غیرفعال نمودن هشدارSWF

حالت پیش فرض برروی حالت YES می باشد.

درصورت ولتاژ نامناسب نول-ارت در ورودی یوپی اس ویا برعکس بودن فاز ونول با این گزینه میتوان بوق هشدار این حالت را بصورت دائم وصل ویا قطع نمود.

حالت GREEN POWER

حالت خاموش شدن درحالت بی باری

حالت پیش فرض برروی NO تنظیم شده است.

بافعال نمودن گزینه YES درصورتی که یوپی اس درحالت باتری باشدوبارمتصل به خروجی یوپی اس نیز از 1% توان نامی آن کمتر باشد ،آنگاه جهت حفظ شارژ باتری و جلوگیری از اتلاف انرژی، یوپی اس خاموش شده و بلافاصله پس از تغییر حالت یوپی اس از باتری به برق شهر ،یوپی اس مجددا روشن میگردد.

حالت P.F.D.S (power fail detection sensitivity)

این حالت سطح حساسیت را نشان میدهد.

حالت پیش فرض برروی Low تنظیم شده است.

این حالت تعیین کننده سطح حساسیت یوپی اس نسبت به تغییرشکل ناگهانی ورودی AC است.می توان گزینه های (HIGH/MID/LOW/Generator) را برای آن درنظرگرفت.درحالت High دستگاه به کوجکترین تغییرات شکل موج AC عکس العمل نشان داده و به حالت باتری سوییچ میکند.این گزینه برای تامین برق دستگاه های خیلی حساس مناسب تر است ولی احتمال استفادهاز باتری درآن بیشتر است.

درصورت پذیرش دستگاههای مصرف کننده میتوان باکاهش حساسیت ماندگاری یوپی اس را درحالت تامین برق خروجی ازبرق شهرافزایش دادتا عمرباتری نیز بیشتر شود.

درحالت Generator که کمترین حساسیت وجود داردزمان سوییچ به مد باتری تا 10ms افزایش می یابد.

حالت N-E Filter

حالت فعال یاغیرفعال نمودن رله TBF

حالت پیش فرض برروی NO تنظیم شده است.

بافعال نمودن این گزینه درصورت درست بودن جهت فاز و نول ورودی یوپی اس و باوجود ارت استاندارداین رله عمل کرده وباعث کاهش نویزهای Common mode میگردد.

حالت F nom

حالت محدوده فرکانسی

حالت پیش فرض برروی  3%± تنظیم شده است.

درصورت استفاده از ژنراتور و پس از مشورت با خدمات پس از فروش گروه کیان صنعت ،می توان محدوده فرکانسی یوپی اس را به 5%± و بالعکس تغییر داد.

حالت Battery open detection

حالت فعال یا غیر فعال نمودن Fault قطع شدن کانکتورباتری درهنگام کار درحالت برق

حالت پیش فرض برروی YES تنظیم شده است.

در DSS1500 و DSS2000 هنگامی که کانکتور باتری قطع شود آلارم هشداردهنده بصورت صوتی و LED و LCD(LOW BATT) می باشد و درDSS3000 درصورت قطع کانکتور باتری LED و LCD(OPEN BATTERY) نمایش داده میشود.

توضیح اینکه اگر از کابینت باتری غیرفاراتل استفاده شود این Fault هم دیده میشود که دراین صورت شارژر باکمترین توان باتریها را شارژ مینماید. برای عدم نمایش کلمه   OPEN BATTو خاموش شدن LED  می توان این گزینه را غیرفعال نمود.

چنانچه در زمینه عیب یابی و تعمیر UPS این مدل یوپی اس و تعمیر استابلایزر با مشکل مواجه شدید ، لطفا با همکاران ما در گروه کیان صنعت از طریق whats app یا تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.

فروش UPS در کیان صنعت تخصص ماست.

3/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *