خرید باتری یو پی اس دست دوم

خرید باتری یو پی اس از نوع دست دوم از موضوعات اصلی ما در این نوشتار است که در رابطه با آن بحث خواهیم نمود. قبل از هر چیزی لازم است به عرضتان برسانیم که دستگاه های یو پی اس به سیستم هایی اشاره دارد که از یک منبع انرژی دائمی برخوردار بوده و همواره انرژی سایر دستگاه های مصرفی را تأمین می نماید. این دستگاه مهم بدون باتری هرگز کار نمی کند. شما می توانید جهت خرید باتری یو پی اس دست دوم به گروه کیان صنعت مراجعه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با ویژگی این باتری ها گفت و گو نماییم.

باتری های یو پی اس به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام قطعی ناگهانی برق از دستگاه های شما جهت قطعی برق جلوگیری می نمایند. این باتری در هنگام متصل گشتن به دستگاه برق مورد نیاز لوازم برقی را تأمین می کند. با این حساب می توان گفت که یکی از مهم ترین لوازم جانبی برای صنایع، شرکت ها و ارگان ها خرید باتری یو پی اس می باشد که در گروه کیان صنعت می توانید از قیمت یو پی اس مطلع شوید و مدل های متنوع و گوناگونی از آن ها را مشاهده نمایید.

جالب است این موضوع را نیز بدانید که با توجه به میزان سربی که در تولید این محصولات به کار می رود، در صورت خرابی و فرسودگی باز هم می توان ضایعات باتری ups را بازیافت و وارد چرخه صنایع نمود. اگر با توجه به میزان بودجه ای که دارید، می خواهید به خرید باتری یو پی اس فرسوده بپردازید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. تعمیر و احیا کردن باتری مرده را به گروه کیان صنعت بسپارید.

خرید باتری یو پی اس دست دوم

راهنمای خرید باتری یو پی اس دست دوم

در هنگام خرید باتری یو پی اس دست دوم یکسری نکاتی نیاز است که با توجه به آن ها می توانید خرید کاربردی و مطمئن داشته باشید. امروزه با توجه به قطعی های مکرر برق، فروش این باتری ها با افزایش بالایی روبرو گشته وگروه کیان صنعت با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی کنونی مردم شرایطی را فراهم آورده تا بتوانید با قیمتی عالی و مقرون به صرفه به خرید باتری یو پی اس فرسوده بپردازید. از جمله عواملی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، شامل:
• ولتاژ مورد نیاز جهت شارژ باتری
• طول عمر باقی مانده باتری
• نوع برند خریداری شده
• شرایط محیطی
• و …
باتری یو پی اس در کل به دو دسته باتری های نیکل کادمیم و باتری های سرب-اسید تقسیم می شوند. پیشنهاد ما به شما دوستان این است که اگر می خواهید به خرید باتری یو پی اس دست دوم بپردازید، از نوع سرب اسید آن استفاده کنید. این باتری ها از طول عمر بالایی برخوردار بوده و همواره به سرویس و نگهداری خاصی هم نیاز ندارند. خرید باتری یو پی اس در هر نوع و برندی که بخواهید را می توانید در وب سایت گروه کیان صنعت مشاهده کنید.

راهنمای خرید باتری یو پی اس دست دوم _

در هنگام خرید باتری ups فرسوده حتما باید توجهات لازم را داشته باشید، عمر باتری بهتر است از دو سال کمتر نباشد. ما پیشنهاد می کنیم که در هنگام سفارش باتری به برند آن نیز توجه داشته باشید. معمولا برندهای آلمانی و ایرانی از تولیدات خوبی بهره می برند. مرکز خرید باتری یو پی اس دست دوم ارائه دهنده باتری های یو پی اس با کیفیت و قیمت عالی می باشد. این موضوع را نیز توجه داشته باشید که عمر مفید باتری های یو پی اس به عواملی همچون حرارت، شرایط محیطی و همچنین دستگاهی که استفاده می کنید، بستگی دارد.

قیمت باتری یو پی اس دست دوم

 

در رابطه با قیمت باتری یو پی اس فرسوده باید بدانید که این باتری ها در انواع مختلف و برندهای گوناگونی به فروش می رسند. خرید باتری یو پی اس نیازمند یکسری نکات است که همه آنان می توانند بر قیمت اثر بگذارد. اما اگر به سراغ خرید باتری ups فرسوده بروید، تقریبا 60 درصد با قیمت نو آن متفاوت خواهد بود. این موضوع می تواند برای افرادی که بودجه کمی دارند، اهمیت ویژه داشته باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات از قیمت باتری یو پی اس دست دوم و خرید باتری ups با کارشناسان گروه کیان صنعت صحبت کنید. ظرفیت شارژر، نوع باتری، بازده یو پی اس و بسیاری از عوامل دیگر بر قیمت تاثیر گذار هستند.

قیمت باتری یو پی اس دست دوم

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.


02144077975
       02146030124        02144079503        09126705539

جمع بندی نهایی

در این مقاله ما توضیحاتی در رابطه با فروشباتری یو پی اس و خرید باتری یو پی اس خراب و دست دوم موضوعاتی را ارائه نمودیم که امیدواریم برای شما دوستان کاربردی باشد. جهت کسب هر گونه اطلاع از قیمت و خرید این محصولات و راهنمای خرید یو پی اس و تعمیرUPS و خرید استابلایزر می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول خرید باتری یو پی اس دست دوم

در رابطه با خرید باتری یو پی اس سوالات زیادی وجود دارد که ما سعی داریم در این بخش به چند مورد از سوالات پر کاربرد شما دوستان پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

چه عواملی در افزایش طول عمر باتری تاثیر گذار است؟

سرویس و نگهداری باتری به صورت برنامه ریزی شده و دوره ای موجب می گردد که باتری شما مدت های طولانی برایتان کار کند. شما می توانید جهت سرویس و تعمیر باتری به گروه کیان صنعت مراجعه کنید.

طول عمر مفید باتری های یو پی اس دست دوم چقدر است؟

این سوال معمولا بستگی به نوع باتری و برند خریداری شده شما می باشد، اما اگر بخواهیم عمر تقریبی این محصولات دست دوم را تخمین بزنیم، می توانیم 2 سال را در نظر بگیریم.

آیا باتری های دست دوم یو پی اس قابل تعمیر هستند؟

یکی از مهم ترین حرفه و تخصص گروه کیان صنعت احیای باتری های آسیب دیده و مشکل دار در هنگام خرید باتری یو پی اس می باشد. عملیات احیا باتری به هیچ وجه نباید به دست افراد غیر متخصص صورت گیرد که این موضوع خود می تواند به دستگاه آسیب وارد کند.

آیا باتری های یو پی اس گروه کیان صنعت گارانتی دارند؟

بله بسیاری از محصولات ما از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار می باشند که جهت کسب اطلاعات دقیق با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

4.8/5 - (5 امتیاز)

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *