نمایندگی فاراتل در غرب تهران

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش


نمایندگی فاراتل در غرب تهران

از نمایندگی فاراتل در غرب تهران،می توان به خدمات سرویس و نگهداری و پشتیبانی و تعمیرات یو پی اس های فاراتل اشاره کرد که از این طریق مشتریان محترم محصولات فاراتل می توانند در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

از نمایندگی فاراتل در غرب تهران، تمامی محصولات فاراتل در نمایندگی فاراتل یعنی گروه کیان صنعت که در منطقه غرب و شمال غرب تهران قرار گرفته است موجود می باشد.

از نمایندگی فاراتل در غرب تهران،گروه کیان صنعت علاوه بر نمایندگی فروش محصولات فاراتل می تواند مشاور خوبی در زمینه تعیین ظرفیت دستگاه یو پی اس یا استابلایزر برای مشتریان محترم باشد، لذا مشتریان محصولات فاراتل می توانند جهت راهنمایی و یا حتی کارشناسی در محل جهت خرید یو پی اس و استابلایزر با همکاران ما در گروه کیان صنعت تماس حاصل فرمایند.

انواع یو پی اس ها در فاراتل

یو پی اس های فاراتل با توجه به نوع محصولات در مدل های offline,line interactive,online موجود می باشد که بسته به نوع مصرف کننده می تواند نوع و مدل دستگاه را تعیین کند.

به عنوان مثال برای سیستم کامپیوتری ساده می توان مدل ونوس 1300 را پیشنهاد داد که از دو باتری داخلی 12 ولت 9 آمپرساعت تشکیل شده است،یا  در صورت نیاز به back up time  بیشتر می توان از مدل DSS1500 با کابینت باتری اکسترنال استفاده کرد.

همین طور برای تجهیزات آزمایشگاهی که از حساسیت بالایی برخوردار هستند می توان از مدل آنلاین SDC استفاده کرد که این مدل هم در ظرفیت های مختلف از 1.5KVA الی 6KVA موجود می باشد.

کیفیت محصولات فاراتل

در مجموع تمامی محصولات فاراتل از کیفیت بالایی برخورداراست که رضایت مشتریان را نیز به همراه دارد و می توان به عنوان یک برند ایرانی با کیفیت از آن نام برد.

جهت پاسخ به پرسش های مشتریان محترم درزمینه خدمات یو پی اس ، تعمیرات و عیب یابی یو پی اس و همچنین فروش یو پی اس در برند ها و توان های مختلف و خرید استابلایزرو قیمت ups و نمایندگی استابلایزر و قیمت استابلایزرلطفا با همکاران ما در گروه کیان صنعت از طریق سایت به آدرس اینترنتی https://kianups.ir ویا شماره تماس 44077975-021 تماس حاصل فرمایید،تاهمکاران ما درسریع ترین زمان ممکن نیاز شما مشتری محترم را برطرف سازند.

3.7/5 - (7 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *