تعمیر یو پی اس مدل CAD فاراتل

خدمات تعمیرات یوپی اس مدل CAD فاراتل

خدمات تعمیرات یوپی اس مدل CAD فاراتل


تعمیر یو پی اس مدل Cadillac فاراتل

یوپی اس مدل CAD

تعمیر یو پی اس مدل CAD فاراتل،این مدل از یو پی اس دارای تکنولوژی Smart On-Line Double Conversion می باشد که از ویژگی های زیر برخوردار است:

-تکنولوژی On-Line Double Conversion هوشمند فول دیجیتال DSP Full Digital

-قابلیت نصب بصورت  خوابیده و رک مونت

-تکنولوژی IGBT و یا طراحی بدون ترانس

-طراحی Small Footprint

-قابلیت کارکردن با ژنراتور

-مناسب انواع شبکه ها و سرورهای کامپیوتری،

سیستم های حساس مخابراتی، آزمایشگاهی و…

یو پی‌ اس‌های سری کادیلاک فاراتل منابع تغذیه AC بدون وقفه (On-Line) هستند که با تـکنولوژی Double Conversion طـراحی شده و قـادرند بدون توجه به نوسانات، اختلالات برق شهر و حتی قطع آن، همـواره برق سینوسی کامل را با ولتاژ مناسب تامین نمایند. یوپی‌اس‌های سری کادیلاک مجـهز به سیستم کنترلی تماماً دیجیتال و پیشرفته‌ی DSP بوده و بدین ترتیب کنترل و همچنین تشخیص خطاها در تمامی قسمت‌ها توسط آن انجام می‌شود.

تعمیر یو پی اس مدل CAD فاراتل،اعلام وضعیت ازطریق هشداردهنده های صوتی و وضعیت یو پی اس مدل CAD

حالت Normal

در یو پی اس مدلCADILAC دروضعیت Normal ولتاژ/فرکانس ورودی درمحدوده مجاز قرارداسشته و برق خروجی ازطریق اینورتر و به کمک برق ورودی تامین می شود.درصورتی که سه فاز ورودی درمحدوده مجاز باشدنشانگر3Φ و درصورتی که تنها فازR درمحدوده باشد نشانگر1Φ به نوشته LCD اضافه میشود.

حالت Bypass

دروضعیت Bypass خروجی مستقیما ازطریق برق ورودی تغذیه میشود.این حالت ممکن به دلیل رخ داد خطا به صورت دستی ویا هنگام روشن شدن دستگاه اتفاق افتد.

حالت Backup

چنانچه درحالت هشدارصوتی و به صورت منقطع و وضعیت یو پی اس درحالت Backup/Battery باشد، برق خروجی از باتری تامین شده وبا خالی شدن آن سرعت انقطاع بوق و چشمک نور بیشتر می شود.

حالت Sleep

چنانچه درحالت هشدارصوتی و به صورت منقطع باشد و وضعیت یو پی اس درحال رفتن به حالت sleep برود،دراین حالت دستگاه از نرم افزار upswing دستور به خواب رفتن را دریافت نموده وبعد ازمدت زمانی که درLCD به طور معکوس شمارش می شود به خواب می رود.

و چنانچه فقط در وضعیت Sleepقرار گیرد،دستگاه توسط نرم افزار upswing به خواب رفته و طبق جدول زمان بندی شده و یا بصورت دستی روشن می شود. در LCD مدت زمان باقی مانده جهت روشن شدن به طور شمارش معکوس نمایش داده می شود.حداکثر این زمان 10 دقیقه می باشد.

حالت Batt Test

چنانچه درحالت هشدارصوتی و به صورت منقطع و وضعیت یو پی اس درحالت Backup/Battery باشد،اگر دستگاه در حالت مد باتری باشد با فشردن کوتاه مدت دکمه ON برروی پنل جلوی دستگاه یو پی اس به مدت 10 ثانیه به مو باتری می رود.این کار جهت تست عملکرد باتری ها انجام می شود.

حالت Self Test

اگر وضعیت یو پی اس در حالت سوییچ بین حالت های مختلف باشد،یو پی اس در حالت تست بخش های داخلی خود می باشد.

حالت Initialize

اگر وضعیت یو پی اس در حالت سوییچ بین حالت های مختلف باشد،یو پی اس در حال آماده سازی جهت سرویس دهی می باشد.

جهت پاسخ به پرسش های مشتریان محترم در زمینه خدمات یو پی اس ، تعمیر یو پی اس و همچنین فروش یو پی اس در برند ها و توان های مختلف لطفا با همکاران ما در گروه کیان صنعت از طریق سایت به آدرس اینترنتی https://kianups.ir ویا شماره تماس 44077975-021 تماس حاصل فرمایید،تاهمکاران ما درسریع ترین زمان ممکن نیاز شما مشتری محترم را برطرف سازند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *