تفاوت یو پی اس رک مونت (Rackmount) و ایستاده (Tower):

تفاوت یو پی اس رک مونت (Rackmount) و ایستاده (Tower)

تفاوت یو پی اس رک مونت (Rackmount) و ایستاده (Tower)


تفاوت یو پی اس رک مونت (Rackmount) و ایستاده (Tower):

تفاوت یو پی اس رک مونت (Rackmount) و ایستاده (Tower)
یو پی اسایستاده (Tower):
ازتفاوت یو پی اس رک مونت (Rackmount) و ایستاده (Tower)،یو پی اس‌ های Tower در مجاورت مصرف کننده‌ای که برق آن را تامین می­کند می‌باشد و اغلب بر روی زمین قرار می‌گیرند و کاربرد آن در دفاتر و محیط‌های اداری بدون کابینت رک مخابراتی است.
DSS1500BW
یو پی اس رک مونتRACK MOUNT:
یو پی اس‌های رک مونت عموما برای سرورها و تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار گرفته و در کنار این تجهیزات در رک‌­های مخابرتی، برق مورد نیاز این تجهیزات را تامین می‌کند. از معایب این نوع یو پی‌اس در مقایسه با یو پی‌اس ایستاده می‌توان به قیمت و خرابی بیشتر اشاره کرد.
DSS1500
DSS1500
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تفاوت یو پی اس های رک مونت و ایستاده با همکاران ما در گروه کیان صنعت تماس حاصل فرمایید.
یو پی اس تاور tower :
UPS VENUS1300
UPS VENUS1300
معمولا درون یک قاب و در روی زمین گذاشته می شوند و در کنار یا مجاورت دستگاهی که قرار است پشتیبانی شود قرار می گیرد.
دل برج ایستاده بر روی زمین یا روی میز / قفسه، و به طور معمول در ایستگاه های کاری شبکه و یا برنامه های کاربردی کامپیوتر رومیزی استفاده می شود
یو پی اس رک مونت rack mount :
یو پی اس سری SDC مدل SDC6000X-RT-3U
یو پی اس سری SDC مدل SDC6000X-RT-3U
محل نصب این ups  ها در رک می باشد و معمولا برای ساپورت و پشتیبانی از سیستم های کامپیوتری – سرور – تجهیزات شبکه – سیستم های روشنایی – دوربین مدار بسته و دیگر تجهیزات استفاده میشود.
ارتفاع در این نوع یو پی اس ها قابل افزایش و کاهش است. از ایجاد فضا به شدت می کاهد و همه اجزای یو پی اس در کنارهم هستند.
شایان به ذکر است که یو پی اس های رک مونت (RackMount) دارای ابعاد فیزیکی استاندارد جهت استفاده در رک های سرور می باشد.

رک مدل را می توان در استاندارد 19 “نرده دندانه دار نصب شده و می تواند در هر نقطه از 1U تا 12U (فضای قفسه) نیاز دارد. آنها معمولا در سرور و برنامه های کاربردی شبکه مورد استفاده قرارمیگرند.
یو پی اس های رکمونت همانطور که از نامشان پیداست، دارای قابلیت استفاده در رک می باشند. رک های سرور و رکهای ۱۹ اینچ استاندارد که در مراکز داده و دیتا سنتر ها کاربرد دارند از جمله مواردی هستند که یو پی اس رکمونت کاربرد فراوان دارد.
همانطور که میدانیم بحث امنیت در دیتا سنتر ها و سرور ها یکی از مهمترین مفاهیم می باشد. این امنیت سه معنا دارد.
·امنیت در مقابل خطرات ناشی از نفوذ و ورود غیر مجاز که خود به دو صورت فیزیکی (در دسترس بودن سرور) و از راه دور  یا هک کردن (نرم افزاری) صورت میگیرد.
·امینیت در مقابل آسیب ها و خطرات ناشی از خرابی سیستم که خود شامل بکاپ داشتن دائم از سرور و گاهی موازی کردن سرور ها صورت میگیرد.
·امنیت در مقابل نوسانات برق و نیز قطع یک یک باره سرور یا سیستم و گاهی هستند سرور هایی که نباید به هیچ وجه خاموشی داشته باشند.
یو پی اس رکمونت در واقع عمل سوم را انجام میدهد که شاید مهمترین و عادی ترین خطری باشد که سیستم ها را به صورت روزانه تهدید میکند.
یو پی اس رکمونت ۱۰۰۰ الی ۳۰۰۰ ولت آمپر:
RACK MOUNT 1.5-6KVA
یو پی اس های رکمونت SDC با بهره گیری از بالاترین تکنولوژی ساخت، طراحی زیبا، ساختاری کاربر پسند، میتوانند نیاز شبکه های محلی کامپیوتری و سرور های محلی را به خوبی بر طرف نموده و امنیت و دقت را در حفظ سیستم های شما به کار بگیرند.
نکته مهم در مورد این سری دستگاه های یو پی اس عمر بالا، خرابی بسیار پایین، عملکردی مناسب و کاربری راحت می باشد.
یو پی اس رکمونت تجهیزات شبکه
این یو پی اس ها قابلیت استفاده به صورت استند (خارج از رک به صورت ایستاده را نیز دارند) و میتوانند پوشش مناسبی در طرح توسعه سازان و مرکز مشتریان ایجاد نمایند.
کابینت باتری رکمونت
SBC
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کابینت باتری یو پی اس های رک مونت یا ایستاده و قیمت ups با همکاران ما در گروه کیان صنعت تماس حاصل فرمایید.
5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *