خدمات یو پی اس گروه کیان صنعت در محله صادقیه

خدمات یوپی اس گروه کیان صنعت در محله صادقیه

خدمات یوپی اس گروه کیان صنعت در محله صادقیه


خدمات یو پی اس گروه کیان صنعت در محله صادقیه

تعویض باتری
ازخدمات یو پی اس گروه کیان صنعت در محله صادقیه،باتوجه به این که دفتر مرکزی گروه کیان صنعت در این منطقه واقع شده است وهمچنین تقارب دفتر با محله های مرزداران،بلوارآیت اله کاشانی،ستارخان،آریاشهر و همچنین پونک و جنت آباد در شعاع و محدوده کمی قراردارد،لذا گروه کیان صنعت بر آن است که خدمات بهتری به مشتریان خود در این محله ها ارائه دهد.
از این رو مشتریان محترم گروه کیان صنعت میتوانند بهترین خدمات یو پی اس را از گروه کیان صنعت در غالب پشتیبانی،سرویس و نگهداری،تعمیرات و عیب یابی دستگاه های یو پی اس خود داشته باشند.
ازخدمات یو پی اس گروه کیان صنعت در محله صادقیه ،کارشناسان گروه کیان صنعت در سریع ترین زمان ممکن و با تجهیزات کامل جهت بازبینی از یو پی اس ها و استابلایزر های مشتریان محترم به محل مشتری اعزام می شوند تا دستگاه معیوب را مورد بررسی قرار دهند.
سرویس دوره ای یو پی اس ها:
جهت سرویس دوره ای یو پی اس ها گروه کیان صنعت شرایط ویژه ای برای مشتریانی که درنزدیکی دفتر قراردارند فراهم آورده است که یکی ازآن شرایط هزینه ایاب و ذهاب می باشد که به صورت رایکان این کار صورت می گیرد.
برخی از این خدمات یو پی اس گروه کیان صنعت که می توان بصورت سرویس های دوره ای از آنها استفاده کرد:
1-خدمات تعمیرات
2-خدمات سرویس و نگهداری دستگاه های یو پی اس
3-خدمات عیب یابی و تست دستگاه یو پی اس درمحل
4-خدمات back up ups یا همان یو پی اس جایگزین درصورت خرابی یو پی اس مشتری
5-خدمات برق صنعتی و ساختمانی درصورت لزوم جهت ارتباط با یو پی اس های مشتری
جهت پاسخ به پرسش های مشتریان محترم درزمینه خدمات یو پی اس ،  تعمیر UPS و همچنین فروش یو پی اس در برند ها و توان های مختلف لطفا با همکاران ما در گروه کیان صنعت از طریق سایت به آدرس اینترنتی https://kianups.ir ویا شماره تماس 44077975-021 تماس حاصل فرمایید،تاهمکاران ما درسریع ترین زمان ممکن نیاز شما مشتری محترم را برطرف سازند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *