دفترچه راهنمای یو پی اس پرسو

دفترچه-راهنمای-یو-پی-اس-پرسو-

دفترچه راهنمای یو پی اس پرسو حاوی موارد مهمی از چگونگی استفاده از این قطعه در تجهیزات مختلف است تا کمترین اسیب متوجه تجهیزات و این قطعه شود. سرویسکار ماهر با استفاده از نحوه ی تنظیمات یو پی اس پرسو موجود در دفترچه می تواند مانع از بروز مشکلات بیشتر در سیستم شود.

این دستگاه ها با استفاده از باتری کار می کنند که اگر در دراز مدت نسبت به شارژ و دشارژ آن ها اقدام نشود عملکرد دستگاه به شدت پایین می آید. در دفترچه مربوط به این قطعه تمام مواردی که برای حفظ و نگهداری از این قطعه باید بدانید و همچنین خطاهای یو پی اس پرسو ذکر شده است که به اینگونه تعمیر UPS و عیب یابی سیستم برای تعمیرکار آسانتر می شود.

 

موارد مهم در راه‌اندازی و بهره بردای از یو پی اس ها

موارد-راه‌اندازی-از-یو-پی-اس-ها

 

 

1.    قبل از خاموش کردن یو پی اس از خاموش بودن تجهیزات و دستگاههای متصل به آن اطمینان حاصل کنید تا این گونه موجب افزایش عمر مفید یو پی اس و همچنین تجهیزات متصل به یو پی اس شوید. برای اطلاع از دستور العمل خاموش کردن هر دستگاه ups می توانید از دفترچه راهنمای ups پرسو استفاده کنید.

2.   اگر لازم است به هر دلیل نسبت به جا به جا کردن یو پی اس اقدام کنید بهتر است قبل از جا به جایی آن را خاموش کنید، به این ترتیب که کابل های مربوط به برق و باتری و رابط های پورت 232 RS  و سایر اتصالات را از ups جدا کنید و درنهایت نسبت به حمل و نقل آن اقدام کنید. پس از جا به جایی جهت راه‌اندازی مجدد دستگاه از کاتالوگ یو پی اس پرسو استفاده کنید.

3.   اگر برای یک مدت طولانی نیازی به استفاده از یو پی اس ندارید، دستگاه را خاموش نکنید زیرا ممکن است باتری های دستگاه در اثر عدم شارژ معیوب شوند اما اگر بنا به هر دلیلی باید برای دراز مدت دستگاه را خاموش کنید(برای مدت یک ماه) حتماً نسبت به جدا کردن باتری ها اقدام کنید. بهتر است برای جداساسزی باتری ها با یک تکنسین مجرب مشورت کنید.

4.   اگر برق شبکه محل نصب به مدت طولانی قطع نشده می توانید برای قطع برق قطع به صورت دستی و از طریق فیوز ورودی دستگاه یو پی اس اقدام کنید. حتما در زمان این تست برای جلوگیری از خسارت های بیشتر کامپیوترها را در حالت Setup متوقف کنید.

5.   اگر باتری ups از نوع باتری سرب اسیدی هستند باید به صورت ماهانه سطح آب اسید آن ها را چک کنید.

6.  حتما باید هر 60 روز یک بار اتصالات باتری و رابط های بین باتری و UPS را از نظر وجود سولفاته چک کنید. اگر در حین چک با مواد سولفاته روبرو شدید حتما با تکنسین جهت سرویس تماس بگیرید.

 

مجموعه کیان صنعت با بیش از یک دهه فعالیت در عرصه فروش باتری یو پی اس و با استفاده از خدمات و تکنولوژی های روز دنیا و افراد متخصص توانسته به یکی از محبوبترین مرکز فروش یو پی اس در داخل کشور تبدیل شود. متقاضیان می توانند برای دانلود دفترچه راهنمای یو پی اس پرسو در اینترنت این دفترچه را سرچ کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *