فروش يو پي اس فاران


فروش UPS فاران

فروش یو پی اس فاران یکی از خدماتی است که به لطف عملکردهای بی نظیر گروه کیان صنعت رونق فراوانی یافته است. Uninterruptible Power Supply یا به عبارت مختصر  یو پی اس  (UPS)، در واقع  به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است که با  استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری خود می تواند در صورت قطعی برق، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده مکان های مختلف  را تامین نماید.

این  سیستم بین برق شهری و دستگاه مصرف کننده قرار می گیرد که  علاوه بر تنظیم برق شبکه و تثبیت آن، مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده می شود.

 

 

مزایای نصب يو پي اس Faran

نهادهای مختلف از جمله بیشتر مراکز درمانی، صنعتی و اداری با  خرید این دستگاه از نمایندگی فروش ups فاران می توانند در زمان های قطعی ناگهانی برق، تغییر ولتاژ، نوسانات شدید الکتریکی و همچنین در مدت زمانی که ژنراتور یا منبع تغذیه اضطراری آغاز به تولید برق می کنند، بدون وقفه برق تجهیزات الکترونیکی مختلف را تامین نموده و از آسیب های احتمالی وارده به آنها جلوگیری نماید.

هر نهادی با برخورداری از یو پی اس فاران می تواند انواع تاسیسات و تجهیزات الکترونیکی حساس خود از جمله شبکه های کامپیوتری، تجهیزات پزشکی، سیستم های مخابراتی و ماشین آلات CNC خود را از گزند نوسانات برق حفظ نماید. شما با خرید  یو پی اس faran از مرکز خرید یو پی اس فاران می توانید حتی در زمان قطعی برق شهری از جریان ثابت و بدون نویز برق بهره مند شوید.

 

کاربردهای یو پی اس فاران

از جمله مکان هایی که یو پی اس فاران در آنها کار برد دارد می توان، بانک ها، مراکز درمانی چون بیمارستانها، مراکز دیتا سنتر، مراکز حمل و نقل شهرداری، مراکز اداری و خانگی، مراکز صنعتی مهم و حساسی چون  نفت، گاز، پتروشیمی را نام برد.

در این مکان های حساس قطعی ناگهانی برق ممکن است خسارات زیادی به عمل بیاورد، پس وجود UPS در این مکان ها از الزامات است.

گروه کیان صنعت نمایندگی فروش یو پی اس فاران در تهران است که در زمینه فروش یو پی اس فاران و خدمات پس از فروش آن فعالیت می نماید.

این مرکز فروش ups فاران دارای 10 سال سابقه فعالیت در زمینه برق صنعتی و ساختمانی و یو پی اس است که خدمات متعددی از جمله خرید یو پی اس فاران و فروش آن به سازمان های مختلف از جمله سازمان انرژی اتمی  را ارائه می دهد.

گروه کیان صنعت فروش یو پی اس فاران در غرب تهران و به ویژه در محله های پونک، گیشا، طرشت، چیتگر، حصارک، جنت آباد و …. را بر عهده دارد.

 با توجه به اینکه اکثر کارخانه های دولتی و غیردولتی و برخی ادارات در قسمت غربی تهران واقع شده اند، پس وجود یک نمایندگی فروش یو پی اس فاران در غرب تهران الزامی است تا در صورت نیاز خدمت رسانی های لازم را برای ارگان ها و شرکت های مختلف در زمینه سرویس یا رفع مشکلات احتمالی انجام دهد.

 

قیمت یو پی اس فاران

در رابطه با قیمت یو پی اس فاران بهتر است بدانید که قیمت گذاری روی یو پی اس و متعلقات آن توسط مرکز فروش گروه کیان صنعت انجام می گیرد و عوامل متعددی چون نوع برند دستگاه، توان و ظرفیت آن، کیفیت و نیز آمپر باتری آن در هزینه خریداری آن تاثیر دارد.

در صورت تمایل به خرید یو پی اس فاران شما می توانید با برقراری تماس با کارشناسان گروه کیان صنعت از تعرفه فروش یو پی اس فاران در تهران آگاهی های لازم را کسب نموده و اقدام به خریداری نمایید.

 

خدمات پس از فروش یو پی اس فاران در تهران

از جمله خدمات پس از فروش یو پی اس در تهران می توان به پشتیبانی آنلاین در کوتاهترین و سریعترین زمان ممکن اشاره نمود.

کارشناسان گروه کیان صنعت پس از فروش ups فاران، اگر به هر دلیلی مشکلی از سوی مشتریان محترم در رابطه با دستگاه گزارش شود، با تمام امکانات و تجهیزات لازم درکمترین زمان در محل حضور پیدا کرده و اقدام به بررسی و در صورت نیاز تعمیر دستگاه مربوطه و رفع مشکل آن می نمایند.

اگر چنانچه امکان تعمیر و برطرف کردن مشکل  یو پی اس فاران در محل نصب دستگاه ممکن نباشد، کارشناسان مرکز فروش یو پی اس فاران با هماهنگی مشتریان، دستگاه را به محل کارگاه گروه کیان صنعت منتقل نموده و در صدد رفع مشکل و تعمیر آن بر میایند.

گاها پیش میاید که امکان قطع ارتباط محل با دستگاه فراهم نیست، در این شرایط یکی از تدابیری که اندیشیده می شود اینست که یک دستگاه یو پی اس فاران با ظرفیتی مشابه به دستگاه معیوب که بتوان  BACK UP کامل روی آن انجام داد را به مشتری ارائه می دهند که دستگاه آن ها را برای تعمیر به محل کارگاه انتقال دهند.

پس از انجام  عیب یابی یو پی اس تعمیرات لازم و آماده سازی دستگاه، یو پی اس جایگزین را با یو پی اس فاران تعمیر شده تعویض می کنند.

 

سوالات متداول در رابطه با يو پي اس فاران

از جمله موارد خدمات یو پی اس به منظور سرویس و نگهداری از آنها به چه مواردی میتوان اشاره کرد؟

کنترل سیم کشی های ورودی و خروجی، تمیزکاری دستگاه یو پی اس، کنترل خازن ها و اتصالات آنها، بررسی درستی نصب پلاکت کنترل و ….

دفتر مرکزی گروه کیان صنعت در کدام منطقه از تهران واقع شده است؟

کیان صنعت در مناطق غرب و شمال غرب تهران مستقر شده تا به راحتی بتواند خدمات یو پی مربوط به این مناطق از تهران را به خوبی پشتیبانی نماید.

نکات مهمی که در چک لیست نگهداری و سرویس یو پی اس قرار می گیرند شامل چه مواردی می گردد؟

بررسی محل نصب و سنجیدن شرایط محیط، توجه کردن به سایز و گوناگونی بارهای خروجی یو پی اس، تابلو برق و کابل کشی و باتری یو پی اس

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *