فروش یو پی اس صنعتی

فروش یو پی اس صنعتی

فروش یو پی اس صنعتی به عنوان منبع ذخیره برق برای محافظت  از تجهیزات  الکترونیکی در زمان خاموشی در مرکز عرضه انواع یو پی اس صنعتی صورت می گیرد.خرید ups صنعتی به عنوان منبع ذخیره برق با بالاترین کیفیت در مرکز فروش ups صنعتی صورت می گیرد. قطعی برق علاوه بر اینکه موجب اختلال در فعالیت کسب و کارهای مختلف می شود؛ آسیب های جدی به دستگاه ها نیز وارد می نماید. با خرید یو‌ پی اس صنعتی لازم نیست نگران قطعی مکرر برق ها و خرابی تجهیزات الکترونیکی باشید.

 

یو پی اس صنعتی چگونه کار می کند

یو پی اس یا همان منبع برق اضطراری یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین دستگاه ها در زمان قطعی برق می باشد.  یو ‌پی اس دارای مدل و ظرفیت های مختلفی است  و به همین جهت در هنگام خرید باید با توجه به نوع تجهیزات الکترونیکی، مناسب ترین مدل را انتخاب نمایید. عملکرد این دستگاه به این صورت است که در زمان قطع برق یا تغییر ناگهانی ولتاژ، برق مورد نیاز تجهیزات مختلف را تامین کرده و مانع از خراب شدن دستگاه یا پاک شدن داده ها می شود. توجه داشته باشید برای تامین برق کارگاه ها و مراکز صنعتی به یو پی اس با توان بالاتر نیاز می باشد. یو‌پی اس صنعتی سه فاز نسبت به نمونه های ساده دارای راندمان بالا تری است. در ادامه شما را بیشتر با عملکرد این وسیله آشنا می کنیم.

 

دلایل خرید ups صنعتی

  • افزایش ناگهانی ولتاژ با همان اسپایک معمولا به دلیل رعد و برق رخ می دهد و همین امر باعث قطعی برق و اختلال در داده های هارد دیسک می شود.
  • کاهش جریان برق برای مدت زمان طولانی موجب آسیب های جدی به تجهیزات الکترونیکی می شود.
  • تغییر فرکانس موجب خرابی قطعات سخت افزار و هم چنین پاک‌ شدن داده ها می گردد.
  • هر گونه اختلال در جریان برق موجب قفل شدن صفحه کلید و هم چنین انتقال و پردازش داده را با مشکل مواجه می کند.
  • هرگونه تغییر در ولتاژ درمدت زمان بسیار کوتاه، موجب آسیب به قطعات ظریف دستگاه می گردد.
  • خاموشی به دلیل افزایش جریان برق یا تخلیه الکتریکی در خطوط برق، موجب خراب شدن دستگاه می گردد.

هر یک از موارد ذکر شده می تواند موجب خراب شدن دستگاه و اختلال در ذخیره داده ها شود؛ به همین جهت تمام تجهیزات الکترونیکی در ساختمان های اداری، مسکونی، صنعتی باید به یو‌ پی اس صنعتی مجهز باشند. فروش ups صنعتی باکیفیت در نمایندگی ها و فروشگاه معتبر صورت می گیرد و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم جهت خرید یو پی اس به این مراکز مراجعه نمایید.

 

فروش انواع یو پی اس صنعتی

فروش انواع یو پی اس صنعتی

تولیدکنندگان انواع یو‌ پی اس را با کمک پیشرفته ترین فناوری روز تولید و فروش یو  پی سی صنعتی باکیفیت در نمایندگی های مجاز سراسر کشور صورت می گیرد. به طور کلی یو‌ پی اس صنعتی از یکسو کننده، ترانس کاهش دهنده ولتاژ، بورد کنترلی و نویز گیر، اینورتر، کلید رله مدار بای پس و باتری یک یا دو سلولی ساخته شده که با توجه به فناوری مورد استفاده، دارای نمونه های مختلفی می باشد که کاربر با توجه به نیازش، باید بهترین نوع ups صنعتی را انتخاب نماید.سرویس و نگهداری یو پی اس مهم ترین کاریست که بعد از خرید یو پی اس باید به آن توجه ویژه داشت.

 

  • یو پی اس آفلاین

  این نوع از قدیمی ترین فناوری استفاده شده و به همین دلیل نسبت به نمونه های دیگر فروش کمتری دارد. یو‌ پی اس  آفلاین در زمان قطعی کامل برق یا جریان بیش از حد  ولتاژ یا فرکانس کاربرد دارد.  در واقع در حالت عادی فقط باتری ها شارژ می شوند و در زمان خاموشی، سیستم از شارژ ذخیره شده در باتری استفاده می کند. هم چنین برق کمتری را برای سیستم تامین و از کیفیت پایینی برخوردار است و به همین دلیل محبوبیت زیادی در بازار ندارد.

 

  • یو پی اس لاین اینتراکتیو

عملکرد ups لاین اینتراکتیو شبیه یو پی اس آفلاین می باشد با این تفاوت که در این نمونه از فناوری تنظیم ولتاژ استفاده شده و در صورت بروز حادثه، خسارت کمتری به بار می آید. هم چنین عمر مفید این فناوری بیشتر می باشد و به همین دلیل در سایت ها، سرور و شبکه ها مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه به خاطر داشتن توان محدود برای سرور های خانگی بهترین گزینه می باشد.

 

  • یو پی اس آنلاین

 این نمونه به دلیل فعال بودن دائمی اینورتر، امکان شارژ باتری و تامین توان خروجی را دارد. در این نوع فناوری رکتیفایر، جریان مستقیم را به  جریان ورودی متناوب و سپس توسط اینورتر به جریان خروجی متناوب تبدیل می شود. به همین دلیل یو ‌پی اس آنلاین از دستگاه و اطلاعات بیشترین محافظت را می کند. به علاوه این نوع فناوری دارای بیشترین توان می باشد و به همین منظور برای دستگاه های مخابراتی، پزشکی، بانکی، آزمایشگاهی و تجهیزات حساس صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فروش یو پی اس صنعتی برای مصارف مختلف

یو پی اس صنعتی یکی از پر کاربرد ترین دستگاه ها می باشد که در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از کاربرد های این دستگاه می توان موارد زیر را نام برد.

  • یکی از موارد مصرف یو‌ پی اس در مخابرات، پالایشگاه ها، پتروشیمی، کارخانه ها، مراکز صنعتی حساس و غیره می باشد. استفاده از این دستگاه برای تجهیزات الکترونیک بسیار اهمیت دارد؛ زیرا در صورت قطعی برق یا تغییر نوسانات ولتاژ خسارات زیادی به بار می آورد.
  • قطع برق در مراکز درمانی و بیمارستان ها ممکن است باعث مرگ بیماران شود و به همین خاطر استفاده از یو پی اس صنعتی در این مراکز از اهمیت بالایی برخوردار است. مراکز پزشکی و درمانی، حتما از مرکز فروش ups صنعتی معتبر اقدام به خرید کرده تا کارشناسان باتجربه بهترین نمونه را به آنها معرفی نمایند.

فروش  یو پی اس صنعتی به عنوان منبع برق اضطراری برای مصارف مختلف در مراکز فروش ups صنعتی انجام می شود. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم از آنجاکه قطع برق یا نوسانات ناگهانی ولتاژ موجب خرابی دستگاه ها و اختلال در انتقال داده می شود؛ از این رو استفاده از یو پی اس سه فاز با توان بالا، می تواند از تجهیزات الکترونیکی محافظت کرده و از خرابی و سوختن قطعات اصلی دستگاه ها جلوگیری نماید.

گروه کیان صنعت با سابقه درخشان  به‌عنوان یکی از معتبر ترین مراکز فروش یو پی اس صنعتی فعالیت دارد. هم چنین این مرکز با داشتن کادری مجرب،  به صورت کاملا تخصصی به تعمیر یو پی اس می پردازد. خریداران محترم می توانند با توجه به بودجه و نیازشان، انواع یو پی اس صنعتی با بهترین برندها را از ما خریداری کنند. در صورتی که جهت خرید یو پی اس صنعتی دچار سردرگمی شدید؛ می توانید از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان گروه کیان صنعت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

قیمت یو پی اس صنعتی

قیمت یو پی اس صنعتی

فروش ups صنعتی با قیمت های مختلفی در مراکز فروش معتبر در سراسر کشور صورت می گیرد. عوامل مختلفی بر قیمت این وسیله تاثیر گذار می باشد که می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نوع یو پی اس یکی از فاکتور های موثر بر قیمت می باشد. هر یک از انواع یو پی اس از جمله یو پی اس آفلاین، آنلاین ولاین اینتراکتیو با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند.
  • توان یو پی اس بر قیمت نهایی تاثیر می گذارد‌. هر یک از نمونه ها دارای توان ورودی و خروجی متفاوتی هستند. مطمئنا هر چقدر توان و بازدهی یو پی اس صنعتی بیشتر باشد، با قیمت بالاتری در بازارعرضه می گردد. به علاوه مدت زمانی تامین برق تجهیزات الکترونیکی یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت این منبع برق اضطراری می باشد.

 

سوالات متداول مربوط به یو‌ پی اس صنعتی

یو پی اس از چه چیزی محافظت می کند؟

ups از مشکلات ناشی از قطعی برقی یا نوسانات شدید ولتاژ بر روی تجهیزات الکترونیکی محافظت می کند.

چرا دستگاه یو پی اس بعد از جدایی از برق، خاموش می شود؟

زمانی که ups از برق جدا می شود، باید روشن باشد در غیر این صورت یا باتری های مورد استفاده از مدار خارج شده یا باتری ها باید تعویض شوند‌.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *