فروش یو پی اس پرسو


یو پی اس پرسو یکی از یو پی اس های مطرحی هستند که همواره قابلیت های قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند. ما می توانیم در یو ‌پی ‌اس و سایر تجهیزات الکترونیک در ایران یو پی اس های گوناگونی را مشاهده کنیم که در عرصه ادارات، بیمارستان ها، کارخانه جات و دیگر کاربردهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. شرکتی که به تولید و طراحی این یو پی اس ها می پردازد، نه تنها در داخل کشور بلکه سایر مدل های خارجی و با کیفیت را هم در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. با نمایندگی خرید و فروش یو پی اس پرسو همراه باشید.

نمایندگی خرید یو پی اس پرسو

اگر قصد خرید یو پی اس به همراه مناسب ترین قیمت فروش یو پی اس پرسو را دارید، پیشنهاد می نماییم که حتما به نمایندگی آن مراجعه کنید. یکی از قابلیت های نمایندگی این است که در خصوص ارائه محصولات برای آنان خدمات پس از فروش و گارانتی های طولانی مدت نیز در نظر می گیرید. یو پی اس پرسو به عنوان پیشگامان عرصه تولیدات ارتباطی و ابزار تکنولوژیک همواره بهترین مزایا را برای مشتریان داشته است. گروه کیان صنعت در این حوزه یکی از پیشگامان توزیع یو پی اس پرسو است که در وهله اول رضایت مندی مشتریان را مد نظر قرار داده و همواره سعی دارد تا بتواند باعث جلب رضایتمندی افراد گردد. فروش یو پی اس پرسو با قطعات اصل و اورجینال را می توانید از کارشناسان این گروه تخصصی و با سابقه بخواهید.

 

فروش یو پی اس پرسو در تهران

 

گروه کیان صنعت یکی از نمایندگی فروش یو پی اس پرسو در تهران است که همواره انواع گوناگون مدل های آن را وارد بازار نموده و با قیمت های مقرون به صرفه و کیفیتی عالی به فروش می رساند. شما می توانید این خدمات گروه کیان صنعت را در تمام تهران مشاهده کنید و برای خرید یو پی اس پرسو در تهران تنها کافی است که با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. UPS به عنوان تامین‌کننده برق بدون وقفه به همراه تکنولوژی های به‌روز دنیا در تامین برق اضطراری دستگاهی کاربردی بوده که در قالب برندها و مدل های گوناگون خود را نشان می دهد.

 

فروش یو پی اس پرسو در غرب تهران

یو پی اس پرسو از سوی گروه مهندسی ما از سرتاسر تهران قابل خریداری است. افرادی که در غرب تهران زندگی می کنند، بدانند که ما خدمات گسترده خود را تا غرب نیز گسترش داده و همواره در تلاش هستیم تا بهترین ها را به شما ارائه دهیم. فروش ups پرسو را با ما تجربه کنید. یو پی اس پرسو به مجهز ترین تکنولوژی های روز دنیا اعم از میزان توان خروجی بالا، ضریب توان ورودی بالا، قابلیت Cold-Start و … متکی است که موجب گشته در میان سایر رقبا خود از وجه تمایز های چشمگیری برخوردار گردد.

در کل در میان خرید یو پی اس پرسو می توان به چهار اصل اشاره کرد. کیفیت و کارایی، عملکرد و توانی قدرتمند، صرفه جویی در انرژی و در نهایت نیز تامین برق مورد نیاز موسسات به طور طولانی مدت و گسترده که هر یو پی اسی با برخوردار از این 4 اصل می تواند نیاز تمامی موسسات و مراکز نیاز به برق را تامین کند. در صورت ثبت سفارش تها کافی است که با مرکز فروش یو پی اس پرسو تماس حاصل کنید.

 

نگاهی بر تنظیمات یو پی اس پرسو

قطعا هر محصول الکترونیکی جهت نصب و راه اندازی به یکسری از تنظیماتی نیازمند است که هر فرد عادی نمی تواند از پس آن برآید. در هنگام مراجعه به مرکز خرید خرید یو پی اس پرسو اصلا نگران این موضوع نباشید. کارشناسان اختیاراتی همچون قرارداد پشتیبانی و سرویس یو پی اس، تامین قطعه یو پی اس، نصب و راه اندازی و تعمیر و رفع مشکلات برای مشتریان قرار می دهند تا دیگر مشکلی در طول استفاده از دستگاه نداشته باشید. علاوه بر ارائه لیست قیمت یو پی اس پرسو در هنگام تماس ما شما را با تنظیمات یو پی اس پرسو نیز آشنا خواهیم نمود.

 

قابلیت های یو پی اس پرسو الکترونیک

مرکز فروش ups پرسو قابلیت های حائز اهمیتی برای این محصولات بر شمرده است که با یکدیگر برخی از آنان را مطالعه می کنیم.

  • ورودی و خروجی های سه فاز
  • برخورداری از راندمان بالای 95 درصد
  • بهره گیری از تکنولوژی HIGH FREQUENCY I.G.B.T
  • قابلیت پارالل تا 20 دستگاه
  • با قابلیت بهره گیری از سیستم(POWER FACTOR CORRECTION) PFC
  • دارای حداقل THD در بارهای خطی و غیرخطی
  • استفاده نمودن از باتری های داخلی و ارجی جهت استفاده های طولانی مدت
  • عمر مفید یو پی اس پرسو و توانمندی بسیار بالا

 

قیمت یو پی اس پرسو

در رابطه با قیمت یو پی اس پرسو بهتر است که به نمایندگی فروش ups پرسو تماس بگیرید و اطلاعات کامل را از آن ها به دست آورید. تعرفه فروش یو پی اس پرسو در تهران به دست کارشناسان صورت می پذیرد که مطابق با عوامل گوناگون همچون توان، ظرفیت، ولتاژ و …. مورد محاسبه قرار می گیرند. یو پی اس پرسو را به همراه قیمت هایی مناسب از ما بخواهید. هر کدام از این محصولات مطابق با کارایی و قابلیت هایی که دارند قیمت گذاری شده و از نظر تعرفه نیز بالا و پایین می شوند. جهت اطلاع از لیست قیمت یو پی اس پرسو با شماره های درج شده ما در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما شما را راهنمایی نمایند.

 

سوالات متداول در رابطه با یو پی اس پرسو :

آیا پو پی اس های پرسو به سرویس دوره ای نیاز دارد؟

دیگر همه می دانیم که سرویس دوره ای به افزایش طول عمر دستگاه و عملکرد مفید آن چه تاثیرات مثبتی دارد. به همین خاطر پیشنهاد می نماییم برای سلامت و نگهداری صحیح دستگاه خود سرویس دوره ای را فراموش نکنید.

آیا نصب و راه اندازی یو پی اس پرسو باید به دست افراد مجرب صورت پذیرد؟

بله اکثر افراد می پندارند که خود می توانند این محصولات را نصب کنند در صورتی که این طور نبوده و نیاز به انجام یکسری از تنظیمات دارد.

آیا گروه کیان صنعت می تواند به تامین قطعه یو پی اس بپردازد؟

در صورتی که مشکلی برای دستگاه شما پیش آید خود تیم مهندسی تعمیرکاران را به محل اعزام کرده و با استفاده از قطعات اورجینال و اصل به تعویض آن می پردازند. جهت تامین قطعات به صورت جداگانه با خود کارشناسان تماس حاصل کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *