میدانید چه تفاوتی در انواع باتری یو پی اس وجود دارد؟

انواع-باتری-یو-پی-اس

همانطور که می دانید یو پی اس سیستم تغذیه بی وقفه است که انواعی دارد. هر کدام از انواع یو پی اس نیز توسط باتری پشتیبانی می شوند‌. باتری وسیله ای است که انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و بین دو نقطه اختلاف پتانسیل الکتریکی به وجود می آورد و سبب شارژ بارهای الکتریکی می شود. در طراحی یو پی اس از انواع باتری یو پی اس استفاده می شود. در این مقاله به ذکر لیست انواع باتری یو پی اس می پردازیم. پس اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال انتخاب و خرید باتری سازگار با ups خود هستید، با خواندن این مقاله می توانید بهترین باتری را انتخاب کنید.

 

نگاهی اجمالی به انواع یو پی اس

لیست-انواع-یو-پی-سی

یو پی اس آفلاین 

این نوع یو پی اس در زمان قطعی برق کارایی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. در یو پی اس آفلاین خطر قطعی برق تجهیزات شما را تهدید نمی کند زیرا انتقال جریان برق از منبع تغذیه به دستگاه در عرض چند میلی ثانیه انجام می پذیرد.

این نوع ups به دستگاه هایی با مخازن بزرگ اختصاص داده شده است و باتری آن می تواند تا یک کیلووات انرژی را ذخیره کند. اما شما نیز باید سازگاری این نوع یو پی اس را با دستگاه خود بررسی کنید. استفاده از یو پی اس آفلاین عاقلانه ترین کار جهت حفاظت از دستگاه های الکترونیکی می ‌باشد.

 

یو پی اس آنلاین

در معرفی انواع یو پی اس، ups آنلاین نقش مهمی دارد. در این نوع یو پی اس باتری مستقیما توسط برق اصلی شارژ میشود. یو پی اس آنلاین برای زمان هایی که افت ولتاژ وجود دارد، مناسب است. این نوع یو پی اس در شرکت ‌های خدماتی و صنعتی نیز کاربرد گسترده ای دارد. زیرا این شرکت ها حاوی داده ها و اطلاعات مهمی هستند که در صورت قطعی برق، داده های آنها به خطر می افتند. برای اطلاع از قیمت یو پی اس و انواع آن با مجموعه کیان صنعت تماس بگیرید.

 

یو پی اس درون خطی

این نوع یو پی اس نیز در زمان اضافه ولتاژ یا افت ولتاژ کاربرد دارد. بخصوص در زمان های ریز برش های الکتریکی یو پی اس درون خطی کارآمدتر از نوع آفلاین می باشد. از ups درون خطی برای سینماهای خانگی بسیار استفاده می شود.

بدین ترتیب دلایل زیادی برای خریداری و استفاده از یو پی اس وجود دارد. شما می توانید برای تهیه ups و انواع باتری UPS  به کارشناسان ما در گروه کیان صنعت مراجعه کنید.

 

باتری های ups اسید سرب

انواع-باتری-ups

از انواع باتری ups می ‌توان به باتری های سرب اسید اشاره کرد که شایع‌ ترین نوع باتری مورد استفاده در یو پی اس ها هستند. کاربران در شرایط خاص از باتری های نیکل کادمیوم یا لیتیوم یون نیز استفاده می کنند.

اما در حالت کلی اگر بخواهیم به بررسی انواع باتری های یو پی اس بپردازیم، می توانیم به سرب اسید، نیکل کادمیم، لیتیوم و سیلور آلکالین اشاره کنیم. هر کدام از این باتری های ذکر شده مزایا و معایبی دارند.

تحلیلگران در بررسی و معرفی انواع باتری های ups  به این نتیجه رسیده‌ اند که بهترین و ایده آل ترین باتری که در دستگاه های ups مورد استفاده قرار می گیرد، باتری اسید سرب است.

نوع اول از انواع باتری های یو پی اس، باتری اسید سرب است. طول عمر این مدل از باتری ها بین ۵ تا ۱۰ سال قرار دارد. باتری های اسید سرب به دو نوع تقسیم می شوند:

  1. باتری های لید اسید
  2. باتری های سیلد اسید

 

باتری های نیکل کادمیوم

نوع دیگری از انواع باتری های ups که  در سیستم ups مورد استفاده قرار می گیرد باتری نیکل کادمیوم است. این باتری با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ساخته شده است و طول عمر آن با توجه به نوع اسیدی، وزن، مقاومت و تغییرات دمایی تعیین می شود. باتری نیل کادمیوم در سرعت بالا شارژ می‌شود و به همین علت در بین کاربران از محبوبیت خاصی دارد.

 

باتری لیتیوم یون

یک نوع دیگر از انواع باطری های ups باتری لیتیوم یون است که به طور گسترده در سیستم ups مورد استفاده قرار می گیرد. این باتری دارای چگالی و وزن کمی است و ۶ نوع اصلی دارد.

 

باتری سیلور آلکالین

باتری سیلور آلکالین که آخرین مورد از لیست انواع باتری های یو پی اس هست اندازه و ولتاژ متفاوتی دارد و در اشکال و ابعاد متفاوت ساخته می شود. این باتری ها قوی تر از باتری های معمولی هستند. مواد داخلی آنها نیز از روی و دی اکسید منگنز تشکیل شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آشنایی با انواع باتری های یو پی اس و تعمیر باتری یو پی اس می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. این افراد ضمن استقبال از مراجعه کنندگان به تمامی سوالات آنها در زمینه کارایی، انواع و قیمت باتری ها پاسخگو هستند.

 

سخن آخر 

گروه کیان صنعت با چندین سال سابقه کاری در زمینه مشاوره و فروش انواع یو پی اس در برند های مختلف، باطری ups ، استابلایزر و همچنین خدمات پس از فروش نظیر نصب و راه اندازی تعمیر یو پی اس فعالیت می کند.

کارشناسان ما در این مجموعه به صورت ۲۴ ساعت پشتیبانی آنلاین ارائه می دهند. بنابراین شما می توانید با خیالی راحت محصولات ما را خریداری کنید. حتی در صورت بروز مشکل یا نصب و راه اندازی می توانید از آنها بخواهید که با حضور در محل به شما کمک کنند.

 

سوالات متداول در رابطه با انواع باطری های ups

قیمت انواع باتری یو پی اس چقدر است؟

گروه کیان صنعت به منظور تامین نیاز مشتریان انواع باتری های یو پی اس با کیفیت بالا با برند های متعدد را ارائه می دهد شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انواع باطری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع باتری یو پی اس کدام است؟

• باتری اسید سرب • باتری نیکل کادمیوم • باتری لیتیومی • باتری سیلور آلکالین

بعد از خرید انواع باتری یو پی اس آیا خدمات پشتیبانی ارائه می‌شود؟

کارشناسان ما در گروه کیان صنعت بعد از فروش انواع باتری یو پی اس به مشتریان خود پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته ارائه می دهند.

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *