بهترین UPS برای آسانسور کدام است؟


ups در آسانسورها جایگزین تامین برق آسانسور به هنگام قطع منبع اصلی است. در تمامی آسانسورهایی که در ساختمان های مکسونی، تجاری و صنعتی که امکان قطعی برق وجود دارد؛ وجود ups یک امر حیاتی تلقی می شود. پس باید در هنگام خرید یو پی اس برای آسانسور سعی شود بهترین ups برای آسانسور انتخاب شود.

زمانی که آسانسور ارتباط خود را با منبع اصلی که جریان برق شهری است از دست می دهد، در این زمان یو پی اس به طور خودکار در مدار قرار می گیرد. یو پی اس به وسیله باتری، برق مورد نیاز آسانسور را تامین می کند. جابه جایی منبع از برق شهری به یوپی اس تنها چند میلی ثانیه طول می کشد.

بهترین ups برای آسانسور باید دارای ویژگی هایی باشد که خیلی مهم هستند.

  • ups باید کاملا به طور اتوماتیک کار کند و هیچ نیازی به دخالت دست در راه‌اندازی آن ها موقع قطع برق نباشد.
  • بهترین ups آسانسور باید اندازه ای داشته باشد که در هر مکانی بتوان آن را قرار داد.
  • معمولا یو پی اس مستقیم از برق شهری برای شارژباتری ها استفاده می کند وخطری ندارد.
  • بهترین یو پی اس آسانسور یو پی اسی است که هیچ گونه آلودگی صوتی وهوایی ندارد.

یوپی اس به دلیل تنوع در معماری به سه دسته اصلی تقسیم می شود: 1- مدل آفلاین 2- مدل آنلاین 3- مدل لاین اینترکتیو  

 

 خرید بهترین یو پی اس برای آسانسور 

در هنگام خرید یو پی اس آسانسور به چند فاکتور مهم باید توجه شود که این فاکتورها شامل مدت زمان قطع برق، ظرفیت موتور آسانسور، نوع آسانسور و به نوع استفاده از آن بستگی دارد.

بهترین-ups-برای-آسانسور

سیستم ups در آسانسور

آسانسور یا بالابر اتاقک متحرکی است که به وسیله آن جابه جایی در طبقات گوناگون یک ساختمان صورت می گیرد این وسیله به صورت عمودی حرکت می کند. موتورهای الکتریکی باعث حرکت کابین آسانسور می شوند.

یوپی اس با فراهم ساختن نیروی الکتریکی لازم توان مورد نیاز برای روشنایی و پخش زنگ هشدار و رساندن به نزدیک ترین طبقه را دارند. ضمن این که برخی از یو پی اس ها، قابلیت ادامه فعالیت آسانسور در زمان قطع برق را نیز فراهم می کنند.

دستگاه یو پی اس به دو شکل در آسانسورها بکار گرفته می شوند:

  • یوپی اس با توان پایین 
  • یوپی اس با توان بالا

 

برق اضطراری یوپی اس  آسانسور

دستگاه برق اضطراری ups آسانسور در واقع تامین کننده انرژی دستگاه های متصل به خود است که بدون وقفه حتی در زمان نبود برق هم کار می کند. دستگاه یو پی اس با استفاده از باطری، انرژی خود را تامین می کند تا در زمان مورد نیاز از برق آن استفاده شود. دستگاه یو پی اس علاوه بر تامین برق شبکه، مانع از ورود نویز و اختلال به اتصالات و تجهیزات می شود.

 

هزینه نصب ups آسانسور

در برآورد هزینه نصب ups آسانسور، فاکتورهایی در نظر گرفته می شود. این فاکتورها شامل توان مورد نیاز یو پی اس و باتری های مورد استفاده برای این مصرف کننده جهت مدت زمان ذخیره برق است.

همچنین برخی از هزینه ها پیش از طراحی و اجرا و راه‌اندازی یو پی اس یا هر تجهیزات برق اضطراری دیگری به آزمایش‌های صورت گرفته شده تعلق می‌گیرد.

اما قیمت خود یو پی اس که امروزه در انواع برندها در بازار به فروش می رسد و هرکدام مشخصات، ویژگی ها، کیفیت ، طول عمر وغیره خود را دارند در راه‌اندازی و نصب یوپی اس آسانسور دخالت دارند.

اساسا قیمت باتری یو پی اس به دلیل اینکه از سرب ساخته می شود ،تحت تاثیر قیمت جهانی سرب بالا و پایین می شود. پس برای باخبر شدن از هزینه نصب ups آسانسور بهترین است به سایت گروه کیان صنعت مراجعه کنید.

 

قیمت بهترین ups برای آسانسور

قیمت-ups-آسانسور

قیمت ups آسانسور به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت فروش یو پی اس تاثیر زیادی دارد باتری یو پی اس می باشد. هر چه توان باتری بالاتر باشد قیمت دستگاه انتخابی بالاتر است.

قیمت ups آسانسور به سایز باتری و برند باتری استفاده شده بستگی دارد. همچنین به موارد استفاده یوپی اس هم مربوط می شود زیرا مثلا قیمت یو پی اس که در کارخانه ها بکار می رود با قیمت یوپی اس که در مصارف خانگی بکار می رود متفاوت است. برای اطلاع از قیمت یو پی اس برای آسانسور و همچنین اطلاع از قیمت فروش باتری یو پی اس به سایت گروه کیان صنعت مراجعه کنید.

 

سخن آخر

شرکت کیان صنعت در زمینه فروش یو پی اس آسانسور با اراده بهترین کیفیت محصولات آماده خدمت به شما مشتریان عزیز است. لازم به ذکر است این شرکت علاوه بر فروش در زمینه تعمیر UPS نیز فعالیت دارد لذا در صورت خرابی یو پی اس  راهنمای خرید یو پی اس خود می توانید از طربق شماره های درج شده با این مجموعه در تماس باشید.

این شرکت همچنین در زمینه فروش ترانس استابلایزر نیز فعالیت دارد که جهت اطلاع از قیمت ترانس استابلایزر می توانید با کارشناسان این مجموعه از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *