میدانید عمر مفید باتری یو پی اس چقدر است؟


 معمولا همه ما برای جلوگیری از خرابی وسایل برقی در منزل از یو پی اس استفاده می کنیم. بیشتر کاربران در مورد عمر مفید باتری یو پی اس سوالاتی مطرح می کنند، به عنوان مثال: طول عمر مفید باتری یو پی اس چقدر است؟ بیشترین بازخورد را داشته است.

 در هنگام خرید یو پی اس باید توان و ظرفیت باتری را در نظر داشته باشیم. نه تنها یو پی اس بلکه باید در مورد همگی تجهیزات محافظت ‌کننده یک سری اصول و نکات مهم را رعایت کنیم.

 در واقع یکی از اصلی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید یو پی اس به آن توجه کنیم: میزان توان یو پی اس و مدت زمانی برق دهی یو پی اس به دستگاه ‌های الکترونیکی ما می باشد.

در این مقاله به بررسی عمر مفید باتری های یو پی اس  می پردازیم. وظیفه اصلی یو پی اس محافظت از دستگاه‌ های الکترونیکی ما است. بنابراین کاربران باید در رابطه با عوامل موثر برای طول عمر باتری یو پی اس اطلاعات جامعی داشته باشند.

گروه کیان صنعت با سابقه درخشان  به‌عنوان یکی از معتبر ترین مراکز فروش یو پی اس صنعتی فعالیت دارد. هم چنین این مرکز با داشتن کادری مجرب،  به صورت کاملا تخصصی به تعمیر یو پی اس می پردازد.

عمر باتری یو پی اس

اگر تا اینجا مطالب مقاله را به دقت مطالعه کرده باشید، به احتمال زیاد متوجه پاسخ سوال” عمر مفید باتری ups چقدر است؟ شده اید. با توجه به شرایط نگهداری باتری یو پی اس باید بگوییم که عمر مفید باتری یو پی اس پایین است.

 همه کاربران باید از این باتری به عنوان یک منبع کوتاه مدت برای تامین انرژی استفاده کنند. در صورت خراب شدن باتری کاربران قطعاً باید آن را تعویض کنند.

 گروه کیان صنعت در زمینه ی فروش و نصب انواع یو پی اس فعالیت می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این که ” عمر مفید باتری یو پی اس چقدر است؟ می توانید با کارشناسان ما در این گروه تماس بگیرید.

مشاوران گروه کیان صنعت به صورت ۲۴ ساعته خدمات پشتیبانی ارائه می ‌دهند. همچنین در هنگام بروز هر نوع مشکل و سوالی می توانید از آنها بخواهید که خود را به محل شرکت یا آدرس منزل شما برسانند.

 

شرایط نگهداری از باتری یو پی اس

علاوه بر اینکه تهیه یو پی اس مهم است باید تمامی کاربران در مورد شرایط نگهداری این باتری نیز اطلاعات کاملی داشته باشند زیرا در صورت نداشتن اطلاعات در این زمینه ممکن است خود موجب کاهش طول عمر باتری ups شوند.

لازم است که باتری یو پی اس در محیط خشک و خنک نگهداری شود. اگر مجبور هستید که باتری ups را برای طولانی مدت، مثلاً ۱۲ ماه یا بیش از آن نگهداری کنید، لازم است یک بار دیگر باتری را شارژ کنید.

سازندگان باتری با توجه به طول عمر باتری یو پی اس و نکات مهم در نگهداری آن اطلاعات مهمی را در رابطه با طول عمر باتری بر روی دفترچه خرید درج می کنند. بنابراین برای آگاهی از عمر مفید باتری ups توصیه می شود حتما به نکات ذکر شده در این دفترچه توجه شود.

همچنین طراحان باتری یو پی اس تصریح کرده اند که عمر مفید باطری ups به شرایط نگهداری بستگی زیادی دارد. طوریکه اگر کاربران این باتری را در شرایط مناسب و در دمای معین نگهداری کنند. همچنین اگر طبق دفعات مشخص دوره شارژ upsآن را به شارژ متصل کنند، طول عمر باتری یو پی اس افزایش می یابد.

 

معیار های مهم در خرید ups

کاربران باید در هنگام خرید یو پی اس معیارهای زیر را به خاطر بسپارند:

  • توان مصرفی مورد نیاز دستگاه های الکترونیکی
  • امکان تنظیم پارامتر ها
  • مدت زمان پشتیبانی

همچنین کاربران باید در نصب باتری یو پی اس به موارد زیر توجه داشته باشند:

  • دمای محیط
  • انتخاب یو پی اس و یا شارژ مناسب
  • بازدید دوره ای برای بررسی نحوه اتصال باتری های یو پی اس

 در رابطه با عمر مفید باتری یو پی اس باید به یک مسئله مهم توجه داشته باشید. این مسئله مهم بررسی و بازدید دوره ای باتری است. بنابراین باید ببینید که باتری بیش از اندازه گرم یا متورم نشده باشد. همچنین باید دقت کنید که سر باتری ها اکسید نشده باشند.  جهت خرید یو پی اس و خرید استابلایزر و خرید باتری ups می توانید با مجموعه کیان صنعت مشورت کنید و بهترین نوع یوپی اس را خریداری نمایید.

 

 سوالات پر تکرار در رابطه با عمر مفید باتری یو پی اس

چرا باید باتری یو پی اس را تعویض کنیم؟

یو پی اس یک منبع تغذیه بی وقفه است که در هنگام قطعی برق از دستگاه های ما محافظت می کند. بنابراین باید برای تضمین عملکرد ups باتری آن را تعویض کنیم.

آیا میتوانیم یو پی اس و باتری ups را به صورت اینترنتی سفارش دهیم؟

از طریق مراجعه به آدرس سایت و برقراری ارتباط با مشاوران ما می‌ توانید ups و باتری آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

بعد از خرید یو پی اس خدمات پشتیبانی ارائه می‌شود؟

مشاوران گروه کیان صنعت به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان خود خدمات پشتیبانی آنلاین ارائه می دهند. بنابراین شما می توانید در هنگام بروز هر نوع سوال یا مشکلی با این افراد تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *