معرفی و بررسی انواع یو پی اس های فاراتل

products

شرکت فاراتل (Faratel) اولین و بزرگ­ترین تولیدکننده یو پی اس های هوشمند در کشور ایران است.

 این شرکت گروه محصولاتی از قبیل موارد زیر ارائه می­دهد:

  • یو پی اس (UPS)
  • استابلایزر (AVR)
  • استابلایزر (STB)
  • استابلایزر (Prince)
  • کابینت باتری (Battery Cabinet)
  • باتری (Battery)
  • نرم­افزار (Software)
  • تجهیزات جانبی (Accessories)

در ادامه به معرفی و بررسی یو پی اس های فاراتل موجود در کیان یو پی اس (Kian UPS) می­پردازیم.

یو پی اس های سری DSS:

1. یو پی اس مدل DSS 1500BW

این محصول دارای تکنولوژی  Digital Line-Interactive می­باشد و به صورت دیواری قابل نصب است. 4 عدد باتری 12 ولت و 9 آمپر دارد و برای سیستم­های شبکه کامپیوتری کوچک و متوسط و لوازم جانبی آن­ها مناسب است. همچنین در سیستم‌های مخابراتی، آزمایشگاهی، اندازه­گیری، سیستم‌های بانکی و… کاربرد دارد. یو پی اس مدل DSS 1500BW راندمان کاری بسیار بالایی دارد و می­تواند به خوبی با سیستم­های مدیریت یو پی اس کار کند و همراه ژنراتور نیز استفاده شود. این کالا از سیستم دیده­‌بان هوشمند پشتیبانی می­کند و توانایی تنظیم بازه فرکانس ورودی را دارا می­باشد. لازم به ذکر است که این محصول تکنولوژی IGBT   یا طراحی بدون ترانس را نیز ارائه می­دهد و شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات مربوط به تأمین قطعات می­شود.

2. یو پی اس مدل UPS DSS1500X-RT

این محصول دارای تکنولوژی  Digital Line-Interactive می­باشد و باید توجه شود که هم به صورت ایستاده و هم به صورت خوابیده قابل نصب است. برای سیستم­های شبکه کامپیوتری کوچک و متوسط و لوازم جانبی آن­ها مناسب است. همچنین در سیستم‌های مخابراتی، آزمایشگاهی، اندازه­گیری، سیستم‌های بانکی و… کاربرد دارد. یو پی اس مدل UPS DSS1500X-RT راندمان کاری بسیار بالایی دارد و می­تواند به خوبی با سیستم­های مدیریت یو پی اس کار کند و همراه ژنراتور نیز استفاده شود. این کالا از سیستم دیده­بان هوشمند پشتیبانی می­کند و توانایی تنظیم بازه فرکانس ورودی را دارا می­باشد. لازم به ذکر است که این محصول تکنولوژی IGBT  یا طراحی بدون ترانس را نیز ارائه می­دهد و شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات مربوط به تأمین قطعات می­شود.

3. یو پی اس مدل UPS DSS2000X-RT

این محصول دارای تکنولوژی  Digital Line-Interactive می­باشد و باید توجه شود که هم به ­صورت ایستاده و هم به ­صورت خوابیده قابل نصب است. علاوه بر این قابلیت نصب به ­صورت رک مونت را نیز دارا می­باشد. برای سیستم­های شبکه کامپیوتری کوچک و متوسط و لوازم جانبی آن­ها مناسب است. همچنین در سیستم‌های مخابراتی، آزمایشگاهی، اندازه­گیری، سیستم‌های بانکی و… کاربرد دارد. یو پی اس مدل UPS DSS2000X-RT راندمان کاری بسیار بالایی دارد و می­تواند به خوبی با سیستم­های مدیریت یو پی اس کار کند و همراه ژنراتور نیز استفاده شود. این کالا از سیستم دیده­بان هوشمند پشتیبانی می­کند و توانایی تنظیم بازه فرکانس ورودی را دارا می­باشد. لازم به ذکر است که این محصول تکنولوژی IGBT  یا طراحی بدون ترانس را نیز ارائه می­دهد و شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات مربوط به تأمین قطعات می­شود.

4. یو پی اس مدل UPS DSS3000X-RT

این محصول دارای تکنولوژی  Digital Line-Interactive می­باشد و دارای ضریب قدرت خروجی 1 است. باید توجه شود که هم به صورت ایستاده و هم به صورت خوابیده قابل نصب می­باشد. علاوه بر این قابلیت نصب به­صورت رک مونت را نیز دارا است. برای سیستم­های شبکه کامپیوتری متوسط و لوازم جانبی آن­ها مناسب است و در انواع سرورهای کامپیوتری نیز به کار می­رود. همچنین در سیستم‌های مخابراتی، آزمایشگاهی، اندازه­گیری، سیستم‌های بانکی و… کاربرد دارد. یو پی اس مدل UPS DSS3000X-RT راندمان کاری بسیار بالایی دارد و می­تواند به خوبی با سیستم­های مدیریت یو پی اس کار کند و همراه ژنراتور نیز استفاده شود. این کالا از سیستم دیده­بان هوشمند پشتیبانی می­کند و توانایی تنظیم بازه فرکانس ورودی را دارا می­باشد. لازم به ذکر است که این محصول تکنولوژی IGBT  یا طراحی بدون ترانس را نیز ارائه می­دهد و شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات مربوط به تأمین قطعات می­شود.

 

 

یو پی اس های سریVenus :

یو پی اس مدل UPS Venus1300

این محصول دارای تکنولوژی  Line-Interactive می­باشد. برای کامپیوترهای شخصی و لوازم جانبی آن­ها مناسب است و در تجهیزات کوچک فعال شبکه (هاب، سوئیچ، روتر و…) نیز به کار می­رود. همچنین در سیستم­های صوتی و تصویری منازل، آیفون تصویری، سیستم اطفاء حریق، نظارت تصویری کوچک و… کاربرد دارد. یو پی اس مدل UPS Venus1300 حجم و وزن پایینی دارد و از این جهت استفاده از آن آسان است. علاوه بر این به باتری‌های سیلد اسید داخلی (سربسته) مجهز می­باشد. این کالا می­تواند به خوبی با سیستم­های مدیریت یو پی اس کار کند و شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات مربوط به تأمین قطعات می­شود.

یو پی اس های سری SDC:

1. یو پی اس مدل UPS SDC1500X-RT

این محصول دارای تکنولوژی   Smart On-Line Double Conversionمی­باشد. به صورت ایستاده، خوابیده و رک مونت قابل نصب است. قابل ذکر است که دارای طراحی Small Footprint  می­باشد. برای سیستم­های شبکه کامپیوتری کوچک و لوازم جانبی آن­ها مناسب است و در انواع سرورهای کامپیوتری نیز به کار می­رود. همچنین در سیستم‌های مخابراتی، آزمایشگاهی، اندازه­گیری، سیستم‌های بانکی و… کاربرد دارد. یو پی اس مدل UPS SDC1500X-RT راندمان کاری بسیار بالایی دارد و می­تواند به خوبی با سیستم­های مدیریت یو پی اس کار کند و همراه ژنراتور نیز استفاده شود. این کالا از سیستم دیده­بان هوشمند پشتیبانی می­کند و توانایی تنظیم بازه فرکانس ورودی را دارا می­باشد. لازم به ذکر است که این محصول تکنولوژی IGBT  یا طراحی بدون ترانس را نیز ارائه می­دهد و شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات مربوط به تأمین قطعات می­شود.

 

2. یو پی اس مدل UPS SDC3000X-RT

این محصول دارای تکنولوژی   Smart On-Line Double Conversionمی­باشد. به صورت ایستاده، خوابیده و رک مونت قابل نصب است. قابل ذکر است که دارای طراحی Small Footprint  می­باشد. برای سیستم­های شبکه کامپیوتری متوسط و لوازم جانبی آن­ها مناسب است و در انواع سرورهای کامپیوتری نیز به کار می­رود. همچنین در سیستم‌های مخابراتی با حساسیت بالا، آزمایشگاهی، اندازه­گیری، سیستم‌های بانکی و… کاربرد دارد. یو پی اس مدل UPS SDC3000X-RT راندمان کاری بسیار بالایی دارد و می­تواند به خوبی با سیستم­های مدیریت یو پی اس کار کند و همراه ژنراتور نیز استفاده شود. نکته مهم این است که اضافه شدن ترانس ایزوله را نیز ممکن می­سازد. این کالا از سیستم دیده­بان هوشمند پشتیبانی می­کند و توانایی تنظیم بازه فرکانس ورودی را دارا می­باشد. لازم به ذکر است که این محصول تکنولوژی IGBT  یا طراحی بدون ترانس را نیز ارائه می­دهد و شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات مربوط به تأمین قطعات می­شود.

3. یو پی اس مدل UPS SDC6000X-RT-3U

این محصول دارای تکنولوژی   Smart On-Line Double Conversion می­باشد. به صورت ایستاده، خوابیده و رک مونت قابل نصب است. قابل ذکر است که دارای طراحی Small Footprint  می­باشد. برای سیستم­های شبکه کامپیوتری متوسط و بالاتر و لوازم جانبی آن­ها مناسب است و در انواع سرورهای کامپیوتری نیز به کار می­رود. همچنین در سیستم‌های مخابراتی با حساسیت بالا، آزمایشگاهی، اندازه­گیری، سیستم‌های بانکی و… کاربرد دارد. یو پی اس مدل UPS SDC3000X-RT راندمان کاری بسیار بالایی دارد و می­تواند به خوبی با سیستم­های مدیریت یو پی اس کار کند و همراه ژنراتور نیز استفاده شود. نکته مهم این است که اضافه شدن ترانس ایزوله را نیز ممکن می­سازد. این کالا از سیستم دیده­بان هوشمند پشتیبانی می­کند و توانایی تنظیم بازه فرکانس ورودی را دارا می­باشد. لازم به ذکر است که این محصول تکنولوژی  IGBT یا طراحی بدون ترانس را نیز ارائه می­دهد و شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات مربوط به تأمین قطعات می­شود.

عیب یابی یو پی اس هم توسط متخصصان کیان صنعت انجام میشود و همچنین برای خرید یو پی اس و خرید باتری ups  و راهنمای خرید یو پی اس به صفحه ی فروشگاه مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *