معرفی بهترین استابلایزر موجود در بازار

بهترین-استابلایزر-موجود-در-بازار

بهترین استابلایزر موجود در بازار باید پارامترهای مختلفی متناسب با استانداردهای روز دنیا داشته باشد. شاید در ابتدا برایتان سوال شود استابلایزر چیست؟استابلایزر یا همان تثبیت کننده ولتاژ، دستگاهی است که در مسیر جریان برق قرار می‌گیرد و این گونه از بروز نوسان و پرش‌های ناگهانی برق شهری یا برق سه فاز جلوگیری می‌شود. اهمیت این موضوع از این جهت است که این دستگاه یک محافظ برای لوازم برقی و صنعتی می باشد و مانع از بروز مشکل برای دستگاه‌های مورد استفاده در یک محیط است.

 استابلایزر به دلیل داشتن سیستم میکروپروسسور، می‌تواند کاهش یا افزایش ولتاژ ورودی را اندازه گیری کند و آن را تصحیح می‌کند و با کمترین میزان خطا به لوازم مصرفی می رساند. این دستگاه دارای انواع مختلفی از قبیل صنعتی و خانگی و در مدل های متنوعی هستند و خرید استابلایزر باید متناسب با نیاز دستگاه ها صورت گیرد. بهترین برند استابلایز برای دستگاه های خانگی و صنعتی شامل: پرنیک، استابلایزر مگامداوم،سارا، فاراتل، پرسو و… هستند.

 

بهترین استابلایزها دارای چه ویژگی هایی هستند؟

متأسفانه برق شهری در مناطق مختلف کشور دارای نوسانات ولتاژی زیادی می باشد و این موضوع موجب تاثیرات منفی بر عمر و راندمان کاری دستگاه‌هایی که از برق استفاده می‌کنند، می شود. به همین دلیل باید از وسیله‌ای استفاده کرد که قابلیت کنترل این نوسانات را داشته باشد. استابلایزر دقیقا برای چنین کاری مناسب است.

تثبیت برق شهری، محافظ اتصالات کوتاه، کاهش هزینه برق و… از فواید استابلایزرها هستند. گروه کیان صنعت به عنوان مرکز فروش مدل های مختلف استابلایزر ایرانی و خارجی سابقه طولانی در زمینه توزیع دستگاه های الکتریکی دارد و با کادر مجرب و حرفه ای خود خریدارن این تجهیزات را در خرید هر چه بهتر محصولات با کیفیت و قیمت مناسب یاری می کند.

در این مقاله قصد داریم شما را به طور کامل با بهترین استابلایزر برای دستگاه های مختلف صنعتی و خانگی گروه کیان صنعت که نمایندگی استابلایزر و  فروش آن ها را دارد آشنا کنیم.

 

4 مورد از بهترین استابلایزر ایرانی موجود در بازار

استابلایزرها مانند تمامی وسایل برقی دیگر در انواع برندهای مختلف به بازار عرضه می شوند که برخی از بهترین برندهای ایران آن از قبیل: فاراتل، فاران،مگامداوم، پرنیک، پرسو، سارا، و ساکو می باشد که میزان تقاضای آن ها در ابزارهای داخلی بسیار بالا است.

1. استابلایزر سارا

استابلایزر-سارا

برند سارا از تولید کنندگان بهترین استابلایزر خانگی در ایران است که از نوع تثبیت کننده های رله ای می باشد و دارای 3 سال گارانتی طلایی گروه صنعتی و همچنین 10 سال خدمات پس از فروش است. تجهیزات این برند در انواع مدل ها برای واحدهای مسکونی کوچک و متوسط و واحدهای مسکونی بزرگ و پرمصرف قابل استفاده هستند. استابلایزر سارا مدل 8000 وات برای واحدهای مسکونی پرمصرف کاربرد دارد. شما می توانید برای خرید استابلایزر خانگی از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان گروه کیان صنعت در ارتباط باشید.

2. استابلایزر فاراتل

 

استابلایزر فارتل از نوع رله ای در دو نوع تک فاز و سه فاز می باشد. رله ای بودن این استابلایزر باعث ارزان بودن تعمیر آن شده است. استابلایزر فاراتل مدل Farapower253 برای دستگاه های سه فاز مناسب می باشد. این استابلایزر علاوه بر کنترل ولتاژ، تجهیزات مختلف الکتریکی را در برابر نویزها و اختلالات برقی نیز محافظت می کند و مجهز به سیستم هشدار می باشد.

 

3. استابلایزر فاران

 

استابلایزر فاران یکی از بهترین انواع استابلایزرهای رله ای ساخت ایران می باشد که دارای صفحه نمایش دیجیتال، تنظیم کننده خودکار ولتاژ، کنترل میکروپروسسوری، فیلتر محافظ در برابر انواع نویزها و اختلالات برق شهری و… است. محدوده ولتاژ این دستگاه بین 140 تا 260 ولت می باشد. فروشندگان این نوع استابلایزر را بهترین استابلایزر برای کامپیوتر و یخچال و دیگر لوازم خانگی، مراکز تجاری، اداری و تجهیزات پزشکی می‌دانند.

 

4. استابلایزر پرنیکاستابلایزر-پرنیک

 

این نوع استابلایزرها در دو نوع تک فاز و سه فاز در مدل های متنوع در بازار موجوداند. مدل Eco 1000Full بهترین استابلایزر برای تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری است. این استابلایزر مجهز به صفحه نمایش دیجیتال، کنترل میکروپروسسوری و سه پله افزایش و یک پله کاهش ولتاژ می باشد. به دلیل حساسیت بالای این دستگاه بهترین استابلایزر برای ماینر نیز می باشند.

 

بهترین برند استابلایزر خارجی

از جمله بهترین برندهای استابلایزر خارجی می توان به برندهای دلتا، امگا، توبیشی، یاسکاوا، شیماتسو، وی گارد و میکروتک اشاره کرد.

 

موارد متعدد استفاده از استابلایزر

موارد-متعدد-استفاده-از-استابلایزر

پیش از این نیز در راهنمای خرید استابلایزر گفته شد که استابلایزرها در نوع صنعتی و خانگی تولید و عرضه می شوند و خریداران بر اساس نیاز خود، یکی از انواع آن را انتخاب می کنند؛ امکان استفاده از استابلایزر در شرایط زیر ممکن است:

  • استفاده در آپارتمان‌های مسکونی و تجاری برای وسایلی از قبیل کامپیوتر، تلویزیون، یخچال، کولرگازی و …
  • امکان بیمارستانی، اتاق عمل، برای دستگاه‌هایی از قبیل سی‌تی‌اسکن، ام آر آی، سونوگرافی و …
  • محیط‌های مختلف صنعتی
  • استفاده برای آسانسورها، سالن‌های نمایش و …

 

بهترین استابلایزر برای یخچال کدام است؟

استابلایزرهای زیادی در بازار موجود می باشد که دارای انواع رله ای یا سروو موتوری هستند؛ اما تنها استابلایزر سوئیچینگ توسط مهندسین و متخصصین پرنیک تولید شده است. این نوع استابلایزر بر خلاف استابلایزرهای رله ای دارای دقتی کمتر از 1 ولت، ولتاژ را بر روی خروجی دقیق تنظیم می کند و همچنین فاقد هر گونه المان متحرک و مکانیکی که قابلیت استهلاک داشته باشد است.

به همین دلیل استابلایزرهای استاتیکی در بازار ایران و همسایگان آن به سرعت محبوب شده اند. استابلایزر 2000 برای یخچال و فریزر و همچنین لوازم صوتی تصویری کامپیوتری، استابلایزرهای 3000 برای ماشین های  لباسشویی و ظرفشویی مناسب هستند.

 

سوالات متداول در مورد بهترین استابلایزر در بازار

استابلایزرها از نظر تکنولوژی به چند دسته تقسیم می شوند؟

استابلایزر سروو موتوری و استابلایزر رله‌ای

انواع استابلایزر از لحاظ ولتاژ برق ورودی را نام ببرید؟

• استابلایزر تک‌فاز(استابلایزر‌های تک‌فاز به هر دو صورت رله‌ای و سروو موتوری موجود می‌باشند) • استابلایزر سه‌فاز(استابلایزر سه‌فاز با بار متعادل، استابلایز سه‌فاز با بار نامتعادل)

3.8/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *