دفترچه راهنمای یو پی اس فاراتل

دفترچه-راهنمای-یو-پی-اس-فاراتل

دفترچه راهنمای یو پی اس فاراتل شامل نکات مهمی درباره چگونگی استفاده از دستگاه و شرایط حفظ و نگهداری آن می باشد. تمامی کاربران باید این دفترچه را به صورت کامل مطالعه کنند تا بدین ترتیب بتوانند با کارایی دستگاه بیشتر آشنا شوند.

فاراتل همواره در تلاش است تا با بالا بردن کیفیت محصولات خود رضایت مشتریان را جلب کند. همچنین واحدهای فروش فاراتل آماده مشاوره قبل از خرید هستند، در ضمن شما می توانید از خدمات پس از فروش شرکت نیز بهره مند شوید. ما در این مقاله قصد داریم با برسی دفترچه راهنمای یو پی اس فاراتل شما را با نکات ذکر شده در این دفترچه بیشتر آشنا کنیم.

لوگو فاراتل

 

دانلود فایل PDF دفترچه راهنمای UPS فاراتل

شرایط نصب و گارانتی

شرایط-نصب-و-گارانتی

یو پی اس شرکت فاراتل از نظر کیفیت و عملکرد به مدت یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش دارد. مشتریان بعد از خرید یو پی اس جهت برخورداری از خدمات گارانتی حتماً باید کارت ضمانت موجود در بسته بندی را به صورت تکمیل شده از طریق پست به شرکت فاراتل ارسال کنند.

 نصب ups شرکت فاراتل و تجهیزات جانبی آن ها در سراسر کشور حتماً باید توسط نمایندگان مجاز نصب شوند. در راهنمای ups فاراتل بیان شده است که  مصرف کنندگان خود قادر به نصب دستگاه یو پی اس و یا تعمیر پوپی اس فاراتل نیستند. همچنین آنها حتماً باید قبل از حضور نمایندگان در محل، محیط نصب را آماده کنند.

 تمامی مصرف کنندگان در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد دستگاه باید مدل و شماره سریال را بر روی یک کاغذ یادداشت کرده و سپس با نزدیکترین نماینده مجاز فاراتل تماس بگیرند. اگر به هر دلیلی قوانین ذکر شده در دفترچه راهنمای یو پی اس فاراتل را نقض کنید، دستگاه شما مشمول گارانتی نمی شود.

 

جهت دانلود دفترچه راهنمای باتری یو پی اس فاراتل می توانید به آدرس اینترنتی ما مراجعه کنید.

 هشدارهای ایمنی و نکات نگهداری

  • مصرف کنندگان باید باتری ها را در معرض حرارت و آتش قرار ندهند.
  • مصرف کنندگان باید از باز کردن باتری ها خودداری کنند زیرا باتری ها از مواد اسیدی درست شده‌اند و احتمال دارد که پوست و چشم افراد آسیب ببیند.
  •  طبق نکات ذکر شده در راهنمای یو پی اس فاراتل باید از برخورد دست با ترمینال کابینت باتری پرهیز کنید زیرا احتمال خطر شوک الکتریکی وجود دارد.
  • مصرف کنندگان باید هر ماه یک بار اتصالات برق دستگاه ups خود را چک کنند. دقت داشته باشید باید سیم های برق در مسیر ورودی و خروجی یو پی اس از نظر الکتریکی ایزوله شده باشند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هشدار های ایمنی می توانید دفترچه راهنمای یو پی اس faratel را دانلود و مطالعه کنید.

معرفی دستگاه یو پی اس فاراتل

معرفی-دستگاه-یو-پی-اس-فاراتل

اگر بخواهیم مطابق با دفترچه راهنمای یو پی اس فاراتل توضیحاتی در مورد این دستگاه ارائه بدهیم، باید بگوییم که یو پی اس های فاراتل منابع تغذیه بدون وقفه هستند که مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده اند. این دستگاه ‌ها قادر اند بدون توجه به نوسانات و اختلالات برق شهر از قطعی کامل برق جلوگیری کنند.

 همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دفترچه راهنمای باتری یو پی اس فاراتل و خرید استابلایزر راهنمای خرید یو پی اس نمایندگی استابلایزر  با مشاوران ما در گروه کیان صنعت ارتباط برقرار کنید.

نصب دستگاه یو پی اس

نصب-دستگاه-یو-پی-اس

بعد از خرید دستگاه یو پی اس فاراتل نوبت به نصب آن می رسد. همانطور که قبلا اشاره شد نصب این دستگاه باید توسط نماینده مجاز شرکت فاراتل انجام گیرد. اگر شخص خود اقدام به نصب دستگاه کند دستگاه یو پی اس مشمول گارانتی نمی شود.

 بنابراین باید جهت نصب این دستگاه به نزدیک ترین نماینده مجاز در محل اقامت خود مراجعه کنید. بعد از نصب دستگاه شما می توانید با دانلود دفترچه راهنمای ups فاراتل عملکرد دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

در این بررسی ابتدا شما باید دستگاه را روشن کنید. همچنین در نظر داشته باشید، اولین باری که می خواهید دستگاه را روشن کنید باید قبل از آن باتری یو پی اس را شارژ کرده باشید.

طبق راهنمای یو پی اس faratel به منظور خاموش نمودن یو پی اس باید دکمه off موجود بر روی پنل پشت دستگاه را فشار دهید. ورودی برق به ترمینال را نیز باید قطع کنید. در غیر اینصورت دستگاه در زمان خاموشی به عمل شارژ باتری ها می پردازد.

همواره باید توجه داشته باشید که نصب و راه اندازی تمام نرم افزارهای شرکت فاراتل بر عهده خریدار می باشد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی می توانید به صفحه اینترنتی گروه کیان صنعت مراجعه کنید.

4/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *