فروش استابلایزر دست دوم

فروش استابلایزر دست دوم

برای اینکه بدانیم استابلایزر چیست باید به این موضوع اشاره کرد که استابلایزر معنی لغوی آن یعنی تثبیت کننده که در واقع ابزاری برای تثبیت ولتاژ متناوب برق است. استفاده از استابلایزر در دستگاه های خانگی دستگاه های صوتی و تصویری دستگاه های تهویه هوا انجام می شود. هدف اصلی استفاده از استابلایزر این است که در برابر نوسانات ولتاژ از این وسایل نام برده محافظت کند.

 

فروش استابلایزر دست دوم

 

استابلایزر چگونه عمل می کند؟

 اگر تغییری در ولتاژ تغذیه صورت بگیرید استابلایزر آن را تنظیم و تثبیت می کند. این دستگاه می تواند در شرایطی که دستگاه های الکتریکی با نوسانات ولتاژ روبروی بشوند، ولتاژ را به محدوده مطلوب برساند.

 استابلایزر توان و برق کمتری در حدود 2 تا 5 درصد از حداکثر بار مصرف می کند. و کارایی آن معمولاً 95 تا 98 درصدی است.

 

انواع استابلایزر

تثبیت کننده های ولتاژ می توانند به صورت استابلایزر تک فاز یا استابلایزر سه فاز باشند.

 

استابلایزر تک فاز چیست؟

امپدانس در این دستگاه ها کم پایدار است اما از بازدهی بالایی برخوردار است. این نوع استابلایزر در دستگاه ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و دارای یک فاز و یک خنثی هستند. این نوع استابلایزرها برای دستگاه های خانگی بسیار مناسب می باشند.

این نوع استابلایزرهای تک فاز باعث می شود تا سنبله های سوئیچینگ موتور حذف بشود و این کار به تنظیم سریع ولتاژ خروجی کمک می کند.

 

 

استابلایزر تک فاز

انواع استابلایزر تک فاز

انواع استابلایزر تک فاز عبارتند از:

  • تک فاز STB-0/5KVA
  • تک فاز STB -1 KVA
  • تک فاز STB -2 KVA
  • تک فاز STB -3KVA
  • تک فاز STB -5KVA
  • تک فاز KVA-6 AVR-
  • تک فاز AVR-7 KVA
  • تک فاز STB -8KV
  • تک فاز STB -10 KVA
  • تک فاز STB -12 KVA

 

دستگاه ‌استابلایزر سه فاز چگونه عمل می کند؟

استابلایزر به عنوان ثبیت کننده ولتاژ مدارهایی دارد که وضعیت الکتریکی را کنترل می کنند و در نهایت منجر به تنظیم ولتاژ مورد نظر می شوند

استابلایزر سه فاز ولتاژ ورودی 380 تا 450 ولت را دریافت می کند و خروجی آن را به 380 ولت می رساند. استابلایزر سه فاز اما مجهز به سه فاز هستند که تمامی این فازها می توانند تا 120 درجه جابه جا شوند.

 

انواع استابلایزر سه فاز:

انواع استابلایزر سه فاز عبارتند از :

  • سه فاز SVC & STB- 3 KVA
  • سه فاز SVC & STB – 6 KVA
  • سه فاز SVC & STB – 9 KVA
  • سه فاز SVC & STB – 15 KVA
  • سه فاز SVC & STB – 20 KVA
  • سه فاز SVC & STB – 30 KVA
  • سه فاز SVC & STB – 45 KVA
  • سه فاز SVC & STB – 60 KVA

 

اصول اولیه عملکرد استابلایزر چگونه است؟

تنظیم ولتاژ با هدف افزایش ولتاژ تقویت و  کاهش ولتاژ در شرایط ولتاژ بالا مقاومت انجام می شود. هر دو این اهداف کار اصلی استابلایزرها به شمار می روند. به این شکل نوسانات ولتاژ برق را در یک محدود معین کنترل می کند.

استابلایزر ولتاژی در محدوده 160 تا 250 ولت را به عنوان ورودی قابل قبول دریافت می کند و این ولتاژ را220  ولت می رساند. به این شکل مصرف کننده می تواند با درجه تلرانس ورودی خود از آن استفاده کند و با همین میزان، بالاترین بازدهی و کمترین میزان خسارت را داشته باشد. همین امر به عمر مفید دستگاه شما می افزاید و میزان مصرف برق شما را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد.

چگونه استابلایزر دست دوم مناسب تهیه کنید؟

ممکن است شما قصد خرید استابلایزر و ضرورت استفاده از آن را برای دستگاه موردنظرتان داشته باشید اما توانایی اینکه آن را به صورت نو خریداری کنید را نداشته باشید. گروه کیان صنعت اقدام به فروش استابلایزر دست دوم کرده است. شما می توانید استابلایزر خود را به شکل دست دوم و کارکرده تهیه کنید و همان کارایی را از این دستگاه دریافت کنید

چگونه استابلایزر دست دوم از وسایل شما محافظت می کند؟

اگر ولتاژ کم باشد استابلایزر آن را افزایش می دهد. حتی این توانایی را دارد که ولتاژهای بالاتر هم را در محدوده کم کنترل کند. استابلایزر دست دوم توانایی برآورد تمام این نیازها را دارد. به این شکل نشان می دهد که استابلایزر دست دوم شما استابلایزر خوب و مرغوبی است. در واقع این عملکرد به شما اطمینان می دهد که دستگاه شما در ایمنی کامل قرار گرفته است.

 

فروش استابلایزر دست دوم فاراتل

استابلایزر دست دوم فاراتل یکی دیگر از اقلام فروشی گروه کیان صنعت است . شما می توانید برای خرید استابلایزر دست دوم فاراتل از طریق این شرکت اقدام کنید. این فروش استابلایزر دست دوم ویژگی های دارد که شامل موارد زیر می شود:

  • مجهز به فیلتر برای محافظت دستگاه های مصرفی در برابر نوسان و تغییر ولتاژ
  • مجهز به هشدار دهنده صوتی
  • دارای مدار تاخیر هنگام قطعی برق
  • مجهز به سه پریز ارت دار خروجی برای مصارف مختلف

 

 

فروش استابلایزر دست دوم فاراتل

 

چند نکته در خصوص انتخاب و فروش استابلایزر دست دوم

ابتدا دفترچه راهنمای کاربر را مطالعه کنید و میزان مشخص سوکت برق، میزان ولتاژ و قدرت دستگاه را بررسی نمایید. اصلی ترین کار این است که بتوانید ماهیت بار متصل به استابلایزر را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. مهم ترین نکته در خصوص فروش استابلایزر دست دوم این است که استابلایزر دست دوم خود را متناسب با نوسانات ولتاژ در محل ارزیابی و انتخاب کنید.

هم چنین باید محدودی کاری و موقعیت مکانی خود و میزان نوسانات برق مانند ولتاژ بالا یا ولتاژ پایین یا متوسط را در نظر بگیرید تا بتوانید استابلایزر با طیف وسیعی از ولتاژ را تهیه کنید.

همچنین برای تعمیر استابلایزر دست دوم خود هم میتوانید با ما تماس بگیرید.

فروش استابلایزر دست دوم در تهران

 شرکت مهندسی و طراحی کیان صنعت با بیش از یک دهه فعالیت در امر طراحی، ساخت و تولید ماشین آلات صنعتی با تکیه بر دانش روز و کادری متخصص متشکل از مهندسین و طراحان حرفه ای همیشه سعی در جلب رضایت مشتری دارد.

 این شرکت به عنوان مرکز فروش استابلایزر دست دوم نیز فعالیت می کند که قیمت مناسبی برای فروش استابلایزرهای دست دوم دریافت می کند. این استابلایزرهای دست دوم کاملا سالم هستند، کارایی بی نظیری در عملکرد دستگاه های برقی و خانگی و صنعتی فراهم می کنند. گروه کیان صنعت در زمینه فروش استابلایزر خراب و پکیج پارما فعالیت نمی کند و تمام اجناس خود را تضمینی به مشتری تحویل می دهد.

 

سخن آخر

گروه کیان صنعت فروش استابلایزر دست دوم هم به لیست اجناس خود اضافه کرده است. شما مشتریان عزیز تهرانی می توانید برای خرید استابلایزر مورد نظر خود با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. مشاوران ما در قسمت فروش هر گونه اطلاعات در خصوص فروش استابلایزر دست دوم، فروش استابلایزر فاراتل ،فروش استابلایزر فرسوده و البته با کیفیت، راهنمای خرید استابلایزر و قیمت استابلایزر   به شما می دهند.

 

سوالات متداول کاربران در زمینه فروش استابلایزر دسته دوم :

 

قیمت استابلایزر دست دوم چقدر است؟

از آن جایی که قیمت دستگاه استابلایزر نو بسیار بالاتر از قیمت دست دوم و کارکرده آن است. انتخاب استابلایزر دست دوم گزینه مناسبی است چون قیمت تثبیت کننده ولتاژ دست دوم کمتر از دستگاه نو آن است با این تفاوت که هر دو یک کارایی را دارند.

برای حفاظت از دستگاه های استابلایزر چه کاری باید انجام دهیم؟

برای جلوگیری از رطوبت زدگی یا آسیب دیدن استابلایزر بهتر است آن را به صورت دیواری نصب کنید یا در سطح بالاتر قرار دهید. این کار علاوه بر اینکه دستگاه را در خطر خراب شدن محافظت می کند بلکه می تواند ایمنی شما و اطرافیان تان هم فراهم کند.

سیستم تاخیر در زمان در استابلایز دست دوم چگونه عمل می کند؟

این ویژگی از کمپرسور داخلی دستگاه محافظت می کند . تا در هنگام قطع برق مدت زمان کافی برای حفظ تعادل ولتاژ برق را داشته باشد.

3.8/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *