فروش يو پي اس هژیر صنعت


فروش UPS هژیر صنعت

يو پي اس هژیر صنعت یکی از بهترین گزینه ها برای جلوگیری از قطعی کامل برق در زمان هایی است که برق شهری قطع شده است، با استفاده از این دستگاه در بسیاری از شرکت ها، کارخانه ها، بیمارستان ها و مکان های اداری و درمانی، دیگر امکان قطعی برق و آسیب های احتمالی ناشی از آن روی تجهیزات مهم هر یک از این سازمان ها به صفر می رسد.

در واقع با تامین برق اضطراری توسط سیستم هایی چون موتور برق، دیزل ژنراتور، پنل خورشیدی و یو پی اس برق این نهادها در زمان قطعی برق نیز تامین می گردد.

 

 

روش کار یو پی اس هژیر صنعت

 

انواع یو پی اس  هژیر صنعت آفلاین، آنلاین و لاین اینتراکتیو در مرکز فروش یو پی اس گروه کیان صنعت یافت می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

روش کار یو پی اس هژیر صنعت به این صورت است که  در صورت نبودن برق اولیه یا برق شهری از برق ثانویه برای روشن نگاه داشتن دستگاه های مصرفی استفاده می کند.

در واقع باتری یو پی اس در حالت عادی که برق خود را از برق شهری می گیرد، برق را به صورت ذخیره شده در خود نگاه می دارد تا در زمانهای قطع برق، به منظور تامین فرصت لازم برای ذخیره اطلاعات موجود در سیستم ها و نیز جلوگیری از خرابی تجهیزات برقی از طریق انرژی که در خود ذخیره کرده است دستگاه های موجود در کارخانجات و ادارات مختلف را روشن نگه دارد.

 

مرکز فروش یو پی اس هژير صنعت

با خرید یو پی اس هژير صنعت نه تنها مشکل قطعی برق بلکه می توان بر سایر اختلالات برق از جمله افت لحظه ای ولتاژ، افزایش لحظه ای ولتاژ، نوسانات فرکانسی، اعوجاج هارمونیکی، نویز خط و … نیز غلبه نمود.

شركت هژير صنعت در سال 1375 به منظور تامین بخشی از نیاز تجهیزات مولد برق و مدارات الکترونیکی وابسته در کشور تاسیس شده است، این شرکت چهار دسته از محصولات شامل  محصولات صنعتی، محصولات مخابراتی، محصولات اداری و سایر محصولات را تهیه و تولید می نماید که یو پی اس هژیر صنعت در گروه محصولات صنعتی این شرکت قرار می گیرد.

 

نمایندگی فروش یو پی اس هژير صنعت در تهران

 

شما می توانید با مراجعه به نمایندگی خرید یو پی اس هژير صنعت در تهران و با کسب آگاهی های لازم در رابطه با انواع یو پی اس هژیر صنعت یکی از آن ها را تهیه نموده و در محل مورد نظر نصب نمایید تا بدون نیاز به سوخت، بدون ایجاد سر و صدا و یا آلودگی های صوتی و محیطی و بدون نیاز به نگهداری از خدمات آنها بهره ببرید.

گروه کیان صنعت یکی از نمایندگی فروش UPS هژير صنعت است  که تهیه و خرید و فروش یو پی اس هژير صنعت در غرب تهران را بر عهده دارد، شما می توانید با مراجعه به این مرکز خرید یو پی اس هژير صنعت

 و یا تماس با کارشناسان این شرکت معتبر با کسب اطلاعات در رابطه با قیمت فروش یو پی اس هژير صنعت و انواع آنها، سفارش خود را ثبت نموده و در کوتاهترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

در اینجا مسئله ای که بسیار حایز اهمیت است انتخاب یو پی‌ اس مناسب و البته سرویس و نگهداری به موقع آن است که در این راستا لازم است با متخصصین این حوزه در مرکز فروش UPS هژير صنعت مشورت‌ صورت گیرد.

 

چه عواملی در عمر مفید یو پی اس اثر می گذارند؟

گفته می شود عمر مفید UPS ها حدودا 10 سال است که با مورد توجه قرار دادن عوامل زیر می توان آنها را تا حدود 20 سال نیز مورد استفاده قرار داد:

  • در نظر گرفتن شرایط محیطی از جمله دما، رطوبت، تابش مستقیم نور آفتاب و‌… در محلی که قرار است دستگاه در آن نصب شود.
  • کیفیت قطعات مورد استفاده در ساخت یو پی اس هژیر صنعت
  • سرویس و نگهداری مرتب و منظم این دستگاه با برنامه مشخص و تحت نظر متخصصان این کار
  • شما با خرید یو پی اس هژير صنعت در تهران و از نمایندگی معتبری چون گروه کیان صنعت می توانید با بهره مندی از خدمات پس از فروش این شرکت از داشتن برنامه مرتب سرویس و نگهداری از دستگاه خریداری شده خود خیالتان راحت باشند
  • با کنترل ماهانه و سالانه یو پی اس هژیر صنعت می توانیددر هزینه های تعمیرات و یا خسارتهای احتمالی تا حدود زیادی صرفه جویی نمایید.

 

تعرفه فروش یو پی اس هژير صنعت در تهران

برای کسب آگاهی از تعرفه فروش یو پی اس هژير صنعت و خریداستابلایزر و خرید باتری ups در تهران شما می توانید با مراجعه به سایت گروه کیان صنعت اطلاعات لازم را کسب نموده و در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایید.

 

خدمات ارائه شده توسط گروه کیان صنعت

از جمله خدماتی که در صورت انعقاد قرارداد با گروه کیان صنعت از آن بهره مند خواهید شد عبارتست از:

درجه حرارت در کلیه نقاط پو پی اس  و باتری با استفاده از دماسنج لیزری سنجیده می شود. در صورتی که یو پی اس موجود در کارخانجات یا محل های دیگر خراب شود این شرکت با در اختیار قرار دادن یو پی اس جایگزین تا زمان تعمیر یو پی اس محل، از بروز مشکلات جانبی جلوگیری می کند. در صورت نیاز کار تمیزکاری و بازرسی فن های دستگاه یو پی اس انجام می گیرد.

 

سوالات متداول در رابطه با یو پی اس هژیر صنعت :

آیا نصب یو پی اس جزء ضروریات است، و حتما بایستی برای خرید آن پس انداز و سرمایه گذاری کرد؟

با توجه به افزایش روز افزون قیمت انواع تجهیزات و لوازم الکتریکی، به منظور مراقبت از این وسایل در برابر نوسانات برقی قطعا خرید یک یو پی اس استاندارد و معتبر ضروری می نماید. بدین منظور با مراجعه به نمایندگی فروش یو پی اس هژير صنعت می توانید اقدام به خرید این محصول صنعتی پرکاربرد بنمایید.

یو پی اس هژیر صنعت را از کدام یک از نمایندگی های فروش یو پی اس در تهران می توان خریداری نمود؟

گروه کیان صنعت یکی از نمایندگی های معتبر فروش UPS هژیر صنعت در تهران است که با ارائه برند معتبر و نیز خدمات پس از فروش وظایف خود را به نحو احسنت انجام می دهند.

آیا امکان خرید و فروش اینترنتی یو پی اس هژیر صنعت وجود دارد؟

بله، فروشندگان یو پی اس هژیر صنعت نیز همانند سایر شرکت ها به فروش يو پي اس هژیر صنعت به صورت اینترنتی اهمیت خاصی قائل می شوند. در همین راستا گروه کیان صنعت از لحظه مراجعه مشتری برای خرید اینترنتی تا نصب و راه اندازی دستگاه در محل مورد نظر تمهیداتی اندیشیده است تا رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *